Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@09:13:42 GMT

افشاگری تازه علی کریمی علیه فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۱۴۶۶

افشاگری تازه علی کریمی علیه فدراسیون فوتبال

به گزارش جهان نيوز؛ علی کریمی روز جمعه هفته گذشته مصاحبه تندی علیه مهدی تاج، رییس- محمدرضا ساکت، دبیر کل و علی کفاشیان، نایب رییس فدراسیون فوتبال انجام داد و در روزهای اخیر نیز مطالبی عنوان نموده که به نحوه بستن قراردادها، نوع مدیریت و ... این افراد ایراداتی وارد آورده است. شماره ۸ اسبق تیم ملی ایران در ادامه انتقاداتش از مدیران فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین اظهارات خود نوشته است:
«وقتی من به مطالب مهمی درباره مدیریت فدراسیون فوتبال اشاره می‌کنم، این اسمش حمله نیست! فقط طرح سواله برای شفاف‌سازی! این فوتبال و مشکلاتش وقتی درست می‌شه که همه مسؤولین خودشون رو در مقابل مردم پاسخگو بدونن و خودشون رو توی اتاق‌هاشون پنهان نکنن!
آقایون تاج،‌ کفاشیان و ساکت و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال باید بدونن که صاحب اصلی این فوتبال مردم و باشگاه‌ها هستن و  اونها حق دارن بدونن تو این سیستم مدیریتی چی داره می‌گذره و شماها چه گلی دارید به سر این فوتبال می‌زنید!
به طور مثال مردم حق دارن درباره قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال ایران همه چیز رو بدونن!‍ باشگاه‌ها حق دارن بفهمن چرا برای قرارداد دو ساله ۱۶۰ میلیارد تومانی که با شرکت ایران نوین توسط شخص آقای تاج و رفقاش امضا شد،‌ فوتبال ایران مجبور شد ۶۹ میلیارد تومان به این شرکت خسارت بده و تا الان هم نتونسته بقیه پولش رو بگیره!
آقای تاج و آقای ساکت! شما اون موقع همه کاره سازمان لیگ بودید و مجری این قرارداد! اگر برای سال اول نزدیک ۲۳ میلیارد تومان به ایران نوین خسارت دادید،‌ به‌عنوان مسؤول وظیفه داشتید کاری کنید برای سال دوم اگر هم مشکلاتی وجود داره خسارت کمتری به این شرکت داده بشه نه این که میزان خسارت برسه به ۴۶ میلیارد تومان! شما باید توضیح بدید چرا هیچ شفاف‌سازی کاملی درباره پشت پرده این خسارت‌ها انجام نشد؟ چرا مسؤولینی که مجری این قرارداد بودن و با گاف‌هاشون فوتبال ایران و باشگاه‌ها رو با خسارت ۱۸ میلیون دلاری روبه‌رو کردن عذرخواهی نکردن و استعفا ندادن؟ مردم باید بدونن چه افرادی باعث و بانی این خسارت هنگفت شدن؟!! بالاخره یکی باید تو این فوتبال باشه که جواب این سوالات رو به مردم بده یا نه؟
آقایون! شما اگر کار خودتون رو درست انجام دادید، الان باید توضیح بدید چرا از این شرکت ضمانت‌نامه‌های معتبر بانکی نگرفتید که کار به اینجا کشیده نشه؟ اگر این کار رو انجام می‌دادید راحت حق این فوتبال گرفته می‌شد اما نه تنها این کار رو انجام ندادید بلکه ۶۹ میلیارد تومان پول بیت المال و سرمایه فوتبال رو حیف و میل کردید!
جالب اینجاست که مدیران زحمت‌کش فدراسیون و سازمان لیگ چند وقت قبل حکم دادگاهی رو تو رسانه‌ها منتشر کردن که نشون می‌داد با شکایت از ایران نوین،‌ دادگاه حکم داده ۳۰ میلیارد تومان از مطالبات فوتبال توسط این شرکت پرداخت بشه! واقعا زحمت کشیدین! دستتون درد نکنه! منتهی بحث اصلی اینجاست که اون ۲۳ میلیارد سال اول و ۴۶ میلیارد سال دوم چی شد؟ چرا چنین خسارتی داده شد؟ کدوم یکی از شما جوابگوی ضرر ۶۹ میلیاردی به باشگاه‌ها تو این شرایط بد اقتصادی‌شون هستید؟ کدوم یکیتون عذرخواهی کردید؟به هر حال تو اون سیستم از سوی یک نفر یا چند نفر کم‌کاری شده که چنین فاجعه‌ای به وجود اومده!
اخیرا هم سازمان بازرسی ماجرای خسارت ۶۹ میلیارد تومانی به ایران نوین رو تایید کرده و گفته به تخلفات احتمالی مسؤولین هم رسیدگی خواهد شد! با این حال ‌منتظر پاسخ آقایون تاج، کفاشیان و ساکت هم هستیم! البته اگر ترجیح بدن به جای تلاش برای خاموش کردن صدای افرادی که سوال می‌کنن، پاسخ این سوالات و ابهامات رو بدن!»

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید شمسایی در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا گفت: خدا راشکر می‌کنم به جام قهرمانی رسیدیم. دو سال پیش در فینال به ژاپن باختیم و ناراحت بودیم که نتوانستیم جام را تقدیم مردم کنیم. از مردم که دوسال صبر کردند و ممنونم که خوشبختانه امروز با جام بازگشتیم. همه زحمت کشیدند و همراه بودیم.

به نقل از ایسنا سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تقدیر از حمایت های صورت گرفته افزود: بابت تمام زحماتی که آقای مهدی تاج رییس فدراسیون، احسان اصولی رییس سازمان لیگ فوتسال و تک تک مدیران فدراسیون و حتی باشگاه‌ها کشیدند، تشکر می‌کنم. خوشحالم سیزدهمین قهرمانی ایران رقم خورد که من به نیت سیزده رجب و میلاد حضرت علی (ع) آن را می بینم و فکر کنم این بهترین هدیه‌ای بود که ما می‌توانستیم خدمت مردم تقدیم کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره تاثیر کار تیمی در خلق این قهرمانی تاکید کرد: من هیچ موقع نقش خودم را کم و زیاد نمی‌کنم. همه ما یک تیم هستیم، هر کسی وظیفه خودش را دارد و من مسئولیت فنی تیم را دارم. مسیر خوبی بود و همه همراه بودیم.

او درباره زمان تمدید قراردادش تصریح کرد: پدیده‌های نوظهور و جدیدی مثل فرانسه، هلند، تاجیکستان، افغانستان و اوکراین به جام جهانی راه یافتند. این نشان می‌دهد هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید که بگوید من برنده‌ام. برنامه‌ریزی می‌خواهد. در مورد قراردادم می‌گویم که من پیش از جام ملت‌ها نیز می‌توانستم تمدید کنم ولی خودم خواستم که اگر قهرمان شدم، تمدید می‌کنم. اگر قهرمان نمی‌شدم، می‌رفتم خانه.

وی ادامه داد: با قهرمانی بازگشتم و باید با فدراسیون فوتبال به یک جمع بندی برسیم. وقتی بتوانیم بهترین باشیم، می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم. باید شرایط خوب را نیز جلوی پایمان بگذارند، بازی دوستانه باید داشته باشیم. از ما تمرین و از بچه‌ها هم سختی و آن موقع می‌توانیم به دنبال هدف‌های بزرگ باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص کیفیت جام ملت‌های آسیا یادآور شد: افغانستان که بازیکنش در لیگ ایران بازی می‌کنند. خیلی خوشحالم که یک ایرانی توانسته تیم را بالا بیاورد. در سطح دنیا نیز همین طور است، شما قبلا اسمی از مراکش می‌شنیدید؟ الان می‌آید هفت گل به آرژانتین می‌زند و قهرمان آفریقا می‌شود. از طرف دیگر فرانسه ۲۰ روز پیش برزیل را سه بر دو شکست می‌دهد. همه تیم‌ها دارند تلاش می‌کنند با قدرت و سرعت و نباید از این قافله جا بمانیم.

شمسایی گفت: ژاپن، قهرمان دوره قبل در مرحله گروهی حذف می‌شود. این نشان می دهد چقدر کیفیت تیم‌ها بهتر شده است چون دنبال بهترین ها می روند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901124

دیگر خبرها

  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش