Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلود پوئل ضمن تمجید از منچسترسیتی، می گوید لسترسیتی در این دیدار با نگرشی مثبت به میدان می رود.

طرفداری - در آستانه دیدار دو تیم لسترسیتی و منچسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور، کلود پوئل سرمربی فرانسوی روباه ها، به صحبت در مورد مسائل مختلف پیرامون این دیدار و تیم لسترسیتی پرداخت.

به leicestermercury، منچسترسیتی در یازده بازی قبلی خود، با از دست دادن تنها دو امتیاز و کسب 10 پیروزی، در صدر جدول لیگ برتر انگلستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم همچنین موفق شده تا این مقطع از فصل 38 بار دروازه حریفان خود را باز کند.

کلود پوئل در خصوص این بازی اظهار داشت:

این بازی با قرارگیری در برابر تیمی عالی، بازیکنانی و مربی عالی، برای ما هیجان انگیز خواهد بود. برای ما فرصتی برای ارائه یک بازی خوب است و امیدوار هستم از آن نتیجه خوبی کسب کنیم.

گواردیولا:

او مربی بزرگی است چرا که تیمی با مالکیت بالای توپ ساخته که در عین حال به خوبی ضد حمله می زند و نیز به خوبی دفاع می کند. این تیم یک تیم کامل است. تمرکز خود را بر توانایی خود در درون زمین و داشتن نگرشی مثبت و تهاجمی و نه دفاع صرف در مقابل آنها می گذاریم. 

نتیجه؟

خواهیم دید نتیجه چه می شود. این بازی چالشی عالی [برای ما] است. در عین حال برای ما فرصتی است که امیدوارم در آن پیروز شویم. [در این صورت این بازی] نخستین باخت آنها خواهد بود.

قدرت حمله منچسترسیتی:

آنها بازیکنان زیادی با کیفیت فوق العاده دارند. اگر بر یکی از آنها متمرکز شوید، چندین بازیکن دیگر باقی می مانند. در مورد همه بازیکنان این تیم صحبت می کنیم چرا که این تیم فوتبالی عالی همراه با ثبات و کیفیت [خوب] ارائه می دهد. می توانند با زیرکی و بازی خوب با سایر بازیکنان خود، تفاوت ها را رقم بزنند. مسئله مهم این است که ببینیم در مقابل آنها چه عملکردی از خود ارائه می کنیم. به این تیم احترام می گذاریم اما از آنها هراسی نداریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۹ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ و ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ گل‌های منچسترسیتی را رقم زدند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست کد خبر 748919

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)