Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@15:56:45 GMT

یوونتوس به دنبال جذب فلینی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۲۷۸۰

یوونتوس به دنبال جذب فلینی

خبرگزاری میزان- باشگاه یوونتوس وضعیت هافبک بلژیکی شیاطین سرخ را زیرنظر دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مروان فلینی که قرارداد کنونی‌اش با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسیذ از پیشنهادی که این باشگاه انگلیسی برای تمدید قراردادش داده راضی به نظر نمی‌رسد، از این‌رو مدیر برنامه‌های این بازیکن دست به کار شده و مذاکراتش را با مشتریان فلینی آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلینی 29 ساله که اخیراً بحث پیوستن او به بشکتاش ترکیه مطرح شد، حالا خبر می‌رسد که باشگاه یوونتوس نیز نسبت به جذب این هافبک بلژیکی علاقه‌مند است. در این باره حتی شنیده می‌شود مدیر برنامه‌های فلینی مذاکراتی را با نمایندگان باشگاه یوونتوس داشته و احتمال عملی شدن این انتقال را مورد بررسی قرار داده است.

آلگری، سرمربی یووه به دنبال تقویت خط میانی خود است، اما در صورتی به سراغ جذب فلینی خواهد رفت که موفق به جذب امره جان از لیورپول و یا لئون گورتسکا از شالکه نشود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم