Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کوئینتین تارانتینو در واکنشی جدید اخبار منتشر درباره ساخت فیلمی درباره خانواده چارلز منسن را رد کرد و گفت که این فیلم به اتفاقات سال 1969 می پردازد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، کوئینتین تارانتینو در واکنشی جدید اخبار منتشر درباره ساخت فیلمی درباره خانواده چارلز منسن را رد کرد و گفت که این فیلم به اتفاقات سال 1969 می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به مشکلات فراوانی که برای "هاروی واینستاین" تهیه کننده اکثر کارهای او پیش آمده کمی از سینما فاصله گرفته و می‌خواهد در آرامش کامل فیلمنامه تازه ترین فیلم خود را با حال و هوایی عاشقانه تر ژانویه امسال کلید بزند.

شارون تِیت بازیگر و همسر رومن پولانسکی کارگردان توسط منسن و پیروانش در سال ۱۹۶۹ در خانه‌اش به قتل رسید. پیش از این گفته شده بود این قتل سوژه تازه‌ای برای کارگردان سینما هالیوود شده تا تارانتینو علاوه بر نگارش فیلمنامه کارگردانی آن را نیز بر عهده گیرد.

مارگارت رابی، ساموئل ال جکسون، برد پیت، لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لاورنس جدی ترین گزینه های مورد نظر تارانتینو برای ایفای نقش در فیلم جدید وی هستند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر برگزار شد.

کلید اولیه آزمون امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است. داوطلبان از صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

پیش بینی می‌شود کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

براساس اعلام دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام می شود و امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده اند فراهم می‌شود.

کد خبر 6096845

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟