Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا -موسسه خیریه کهریزک آمادگی خود را برای نگهداری از سالمندان آسیب دیده از زلزله اخیر کرمانشاه و غرب کشور اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ، این موسسه با نیت همدردی هم میهنان مصیبت زده در حادثه ناگوار زلزله کرمانشاه آمادگی پذیرش و نگهداری تعدادی از سالمندان و معلولین آسیب دیده را در آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش ، آسایشگاه کهریزک که در زلزله های رودبار و بم نیز به یاری زلزله زدگان شتافته بود ، این بار نیز آمادگی پذیرش و نگهداری تعدادی از سالمندان و معلولین آسیب دیده را در آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز دارد.
این حادثه دلخراش که دل هر ایرانی و نوع دوستی را به درد می آورد پیامی آشکار داشت و آن ابراز همدردی عمومی است. درجهان ما، چه دیروز ها، چه امروزها و چه فرداهای پیش رو اگر محبت و هم یاری نبود، هیچ موجودی قادر به زیستن نبود و در واقع بانگ پیدایش موسسه خیریه کهریزک نیز بر مبنای همین اصل زیبا طنین افکن شده است.
کهریزک به عنوان یک موسسه مردمی، افتخار دارد همگام و همراه با سایر هموطنان، دستان نیازمند آسیب دیدگان را از عاطفه سرشار نماید.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 در مقایس امواج درونی زمین (ریشتر) یکشنبه شب گذشته استان های غربی کشور را لرزاند که مرکز لرزه نگاری کشوری کانون این زمین لرزه را ازگله در استان کرمانشاه اعلام کرد.
این حادثه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه رخ داد که تا ظهر جمعه 436 کشته و بیش از 10 هزار و 203 تن مصدوم در استان داشته است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان

چند راهکار ساده برای درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان ذکر شده است که آنها را می‌توان در منزل انجام داد. یکی از این راهکارها بستن پهلوها با پارچه مناسب برای گرم نگه داشتن موضع کلیه‌هاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان