Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه هزار و ۱۵۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در شش ماهه نخست امسال از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شدند. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان گفت: زنان مطلقه، جوانان در شرف ازدواج، دانش آموزان، دانشجویان و دختران بازمانده از تحصیل از جمله شرکت کنندگان در جلسات مشاوره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد نظری هدف از ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانوار‌های تحت حمایت را تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد و افزود: این خدمات در سرفصل‌های مختلف آموزشی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به ایجاد محیطی امن و سالم در خانواده انجام‌می‌شود.
وی ارائه خدمات مشاوره‌ای به دختران و پسران در شرف ازدواج را یکی از برنامه‌های اجرا شده توسط این حوزه برشمرد و افزود: ترویج ازدواج آسان، دوری از تجمل گرایی و کمک به جوانان در شرف ازدواج برای تشکیل زندگی مشترک از جمله این برنامه‌ها است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی