Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول از کشف 23هزار عدد از قرص های روان گردان قاچاق از مغازه عطاری در شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "الیاس تازیکه" فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول واحد صنفی که در غالب عطاری اقدام به فروش قرص های روان گردان قاچاق با ماهیت مواد مخدر به مردم میکرد پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این خبرافزود: برابر خبر واصله مبنی بر اینکه یک عدد واحد صنفی در غالب عطاری اقدام به فروش قرص های روان گردان قاچاق با ماهیت مواد مخدر میکرد موضوع از طریق مامورین اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری بازرسی صنعت و معدن و کارشناسان شبکه بهداشت مورد بررسی قرار گرفت.

"تازیکه" تصریح کرد: در بازدید صورت گرفته از عطاری تعداد 23 هزار عدد انواع قرص های روان گردان کشف شد که پس از دستگیری و بازداشت متهم با حکم قضایی، واحد صنفی نیز پلمپ گردید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد