Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:36:25 GMT

اعلام لیست ۱۹ نفره پرسپولیس برای بازی با پدیده

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۷۹۳۳

اعلام لیست ۱۹ نفره پرسپولیس برای بازی با پدیده

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، نام ۱۹ بازیکن را برای بازی با پدیده اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ برای بازی با پدیده که روز دوشنبه از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، نام 19 بازیکن را اعلام کرد که فردا در اردوی پیش از بازی حضور پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 19 بازیکن به شرح هستند:

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، سید جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، شایان مصلح، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، وحید امیری، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، احسان علوان‌زاده، آدم همتی، حمیدرضا طاهرخانی، گادوین منشا و علی علیپور.

انتهای پیام/

R1331/P1015135/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم سپاهان این دو روز دیگر(چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

کد خبر 848202 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد