Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: هم اکنون امنیت کامل در منطق زلزله زده استان کرمانشاه برقرار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا آمویی امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از گذشت شش روز از زلزله کرمانشاه، اکنون آرامشی نسبی در مناطق زلزله زده ایجاد شده و امنیت کامل برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار نیروی کمکی از دیگر استان های کشور به منظور برقراری نظم و امنیت در مناطق زلزله زده به کرمانشاه امده اند، عنوان کرد: در روزهای نخست پس از زلزله شاهد بی نظمی در توزیع اقلام کمکی بودیم اما پس از استقرار کامل نیروهای کمکی امنیت کامل در مناطق برقرار شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از مردم و دستگاه های متولی خواست که در توزیع اقلام کمکی به زلزله زدگان رعایت نظم را در نظر بگیرند تا از آسیب رسیدگی به افراد و ایجاد بی نظمی جلوگیری شود.

سرهنگ آمویی همچنین از افراد که در جریان زلزله اخیر دچار آسیب شده اند خواست که مراقب خانواده و کودکان خود باشند.

وی توضیح داد: احتمال وجود افراد هنجار شکن و سارقان در مناطق زلزله زده همچون دیگر نقاط شهری وجود دارد از این رو از افراد ساکن در این مناطق در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،امروز در کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه   همایشی ویژه استان کرمانشاه و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت جوانان این استان برگزار شد در این کارگاه مبانی ابتدایی کار در رادیو و اجرا  اموزش داده شد.کانون ایرانیاران مسئول شناسایی افرادمستعدو عضوگیری از این افراد در باشگاه ایرانیاران اموزشهای لازم به انان داده میشود تا بتوانند گزارشگران و خبرنگاران فعال در استان کرمانشاه باشند.در پایان این همایش فرمهایی به شرکت کنندگان داده شد تا درصورت داشتن شرایط اولیه بصورت افتخاری با رادیو همکاری کنند

دیگر خبرها

  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • ماه بر سلامتی کدام عضو بدن ما تاثیر می گذارد؟
  • نبنزیا: شورای امنیت به گروگان آمریکا تبدیل شده است