Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-07@03:57:08 GMT

ادعای اقدام شرم‌آور سعودی‌ها علیه همسر حریری

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۵۸۶

افشاگر اسرار درونی آل سعود موسوم به مجتهد که در دنیای مجازی فعالیت دارد در تازه‌ترین پیام خود در شبکه اجتماعی توییتر از آزار و اذیت جنسی همسر سعد حریری، نخست وزیر مستعفی لبنان، به دست رژیم آل سعود خبر داد. به گزارش جنوب نیوز، مجتهد در این پیام آورده است: «ای عرب ها،‌ ای مسلمانان،‌ ای آزادگان، همسر سعد حریری، نخست وزیر لبنان، به دست خوک‌های آل سعود و مزدوران آن‌ها مورد آزار و اذیت قرار گرفت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است نخست‌وزیر لبنان روز 13 آبان در پایتخت عربستان، در اقدامی غیرمنتظره ابراز نگرانی کرد و مدعی شد فضای فعلی لبنان شبیه شرایط پیش از ترور پدرش رفیق حریری (نخست‌وزیر اسبق لبنان) است. از سوی دیگر، میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان، حریری و خانواده‌اش را گروگان عربستان سعودی خوانده بود و خواستار بازگشت او به کشورش شده بود.

نخست‌وزیر مستعفی لبنان، که امروز ریاض را به مقصد پاریس ترک کرده است، ناهار را در کاخ الیزه مهمان رئیس‌جمهور فرانسه خواهد بود.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد

علیرضا نقوی گفت: منطقه بافت تاریخی در سال گذشته با هزینه ۱۰۷ میلیارد ریال، طرح دفع آب‌های سطحی از بلوار دهم فروردین تا رودخانه مرکزی را اجرا کرد که امسال هیچ یک از خیابان های مسیر دچار آبگرفتگی نبود و روان آب ها به رودخانه مرکزی هدایت شده است و خبر منتشر شده مبنی بر هدایت روان آبها به قنات های متروکه صحت ندارد.

وی به فرونشست هایی که پس از بارندگی های اخیر ایجاد شد پرداخت و تصریح کرد: در تقاطع ایرانشهر حفره ایجاد شده در مسیر پوکه متروکه ای بود که عمده دلیل آن اتصال فاضلاب خانگی و واحدهای صنفی اطراف به مسیر قنات بوده که متأسفانه بارها نسبت به تخلف این قبیل اقدامات شهروندان تذکر داده شد و همشهریان بر اصلاح آن اقدام نکردند و ضروری است تا شرکت آب و فاضلاب هم به این مهم تاکید بیشتری داشته‌ باشند.

وی با تأکید بر اصلاح مسیر فاضلاب‌های خانگی از سوی شهروندان گفت: بخشی از کسبه و ساکنان اقدام به اتصال لوله‌های فاضلاب خانگی به مسیرهای پوکه قنات می کنند که این کار علاوه بر تخلف و جرم بودن آن، منجر به این قبیل فرونشست ها در سطح معابر که باعث بروز خسارات جبران‌ناپذیر و جانی خواهد شد همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمت رسان در آموزش‌های بیشتر به شهروندان را می‌طلبد.

استان یزد بیش از سه هزار قنات دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌ بن‌ فرحان در گامبیا
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان با یکدیگر دیدار کردند