Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@09:51:31 GMT

سردار آزمون از رابطه بازیکنان تیم ملی می گوید

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۶۸۵

سردار آزمون از رابطه بازیکنان تیم ملی می گوید

آزمون در تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشته و در 30 بازی، 22 گل به ثمر رسانده است. این آمار در رده باشگاهی برای ستاره روبین کازان تکرار نشده و از همین رو مورد انتقاد برخی کارشناسان قرار گرفته است. با این حال او معتقد است که اتحاد در بین بازیکنان تیم ملی ایران، نقش مهمی در این امار ایفا کرده است. در زیر مصاحبه او با وبسایت اسپورت اکسپرس روسیه را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تو 22 گل در 30 بازی برای تیم ملی ایران به ثمر رسانده ای. چرا این روند استثنایی را در باشگاهت تکرار نکرده ای؟

بازی کردن برای تیم ملی با باشگاه فرق دارد، مخصوصا از لحاظ روحی روانی. در تیم ملی، ارتباط بین بازیکنان خیلی نزدیک تر است و بازیکنان متحد تر هستند ولی این بدین معنی نیست که بازی کردن برای تیم ملی آسان تر است زیرا رقبای ما با تمام وجود مقابل ما بازی می‌کنند.

بسیاری معتقدند که انتقال تو از روبین به روستوف و بازگشتت به خاطر بردیف بوده است. این احساس وجود دارد که شما بیش از هر کسی به او اعتماد دارید. آیا این حقیقت دارد؟

 نمی‌خواهم در این رابطه صحبت خاصی داشته باشم ولی او از آن دسته مربیانی است که به او اعتماد دارم. چرا؟ زیرا وقتی به نتایج او و دستاوردهایش نگاه می‌کنید، برایش احترام ویژه ای قائل خواهید شد.

از کار کردن با او در روبی لذت می‌برید؟

در حال حاضر، بردیف یکی از بهترین مربیان روسیه است. در کازان همه برای او احترام ویژه ای قائل هستند. او شخصیتی فوق العاده دارد و از آن دسته افرادی است که بیشترین تلاشش را انجام می‌دهد.

در کازان دلت برای چه چیزی بیشتر تنگ می‌شود؟

دوستانم. تقریبا بیشتر آنها در ایران هستند. اخیرا با افراد جدیدی دوست شده ام ولی مثل دوستان قدیمی ام نیستند. دوست دارم آنها را بیشتر ببینم.

شایعاتی هست که گاهی 25 الی 30 نفر از دوستانت به ملاقاتت می‌آیند. وقتی آنها هستند چطور وقت می‌گذرانی؟

نه اینطور نیست، خیلی کمتر از این تعداد هستند. من یک دایره ای از دوستان دارم که رابطه ام با آنها از قبل دوران حرفه ای ام شروع شده است. آنها را دوستان واقعی خودم می‌دانم. متاسفانه به دلایل مشخص نمی‌توانم آنها را ببینم بنابراین ارتباطمان با هم کم شده است ولی برنامه ها و افکارمان را با هم در میان می‌گذاریم.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم

در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد. ‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد، اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت، اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد