Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان گفت: جمع آوری انشعاب های غیرمجاز در استان یکی از رویکردهای اصلی این شرکت در راستای جلوگیری از هدر رفت آب است.


وی افزود: در نیمه نخست امسال بیش از200 انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب درشهرهای استان شناسایی و جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان تصریح کرد: از این تعداد 120 مورد مربوط به انشعاب غیرمجاز آب، 40 مورد انشعاب غیرمجاز فاضلاب و 20 مورد نیز انشعاب پشت کنتور بوده است.


وی افزود: با توجه به این که هر انشعاب غیرمجاز آب تا چهار برابر یک انشعاب مجاز مصرف دارد، این امر علاوه بر آنکه باعث هدر رفت آب و بروز خسارت مالی به شرکت آب و فاضلاب می‌شود تأثیر منفی زیادی در روند آب‌رسانی و افزایش تنش آبی دارد.


طاهری اظهار داشت: با توجه به اُفت شدید سطح آب چاه های تامین کننده آب آشامیدنی شهرهای این استان و کمبود آب در سمنان باید از هرگونه هدر روی آب به شیوه های مختلف جلوگیری شود.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان افزود: 15 شهر و 70 روستای سمنان با مشکل کمبود آب مواجه است و باید برنامه های هدفمند و توجیهی برای رفع این مشکل در بلند مدت اتخاذ شود.


انتهای پیام / د


جمع‌آوری بیش از 200 انشعاب غیرمجاز آب در استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس