Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش ایران در سفری پنهانی به مالزی رفت تا با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کند!
به گزارش تابناک ورزشی، ورزش ایران در زمینه دیپلماسی ورزشی ضعف دارد و ضعیف عمل می‌کند. در این نکته تردیدی نیست که اگر اینگونه نبود شرایط ورزش ایران در جهان بسیار بهتر از شرایط کنونی بود. بخش اعظمی از این اتفاق به مدیران ورزش ایران برمی‌گردد؛ آنهایی که نمی‌دانند چگونه باید با مسائل بین‌المللی برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از این نمونه‌ها اخیراً رخ داده و مسعود سلطانی‌فر در سفری پنهانی راهی مالزی شد تا با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کند. در واقع «وزیر ورزش جمهوری اسلامی ایران» برای ملاقات با «رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا» به مالزی رفت!ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم چندی پیش مسئولان ورزش عربستان حسابی از خجالت شیخ سلمان درآمدند اما نه تنها به مالزی نرفتند تا با رئیس بحرینی AFC صحبت کنند، بلکه این شیخ سلمان بود که به عربستان رفت.

شیح سلمان در این مدت نشان داده از هیچ تلاش و کوششی برای حمایت از عربستان و ضربه به فوتبال ایران دریغ نمی‌کند که نمونه آن محروم شدن تیم‌های ایرانی از میزبانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست و تقاضای نفر اول ورزش کشور برای دیدار با شیخ سلمان در حالی صورت می‌گیرد که وی با اشاره مسئولان عربستانی راهی آن کشور و با آنها وارد مذاکره و گفت‌وگو شد.
اینجاست که تفاوت‌ها مشخص می‌شود. فوتبال ایران کم از AFC ضرر ندیده و حال اینکه وزیر ورزش یک کشور بدون رعایت دیپلماسی ورزشی از رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تقاضای وقت برای ملاقات می‌کند چه معنایی می‌دهد؟  پس در این بین نقش مهدی تاج چیست؟ مگر وظیفه برطرف کردن مشکلات فوتبالی برعهده رئیس فدراسیون نیست؟ اگر هم موضوعی باشد که نیاز به ورود وزارت ورزش داشته باشد قطعاً آن موضوع سفر به مالزی و ملاقات وزیر ورزش با رئیس AFC نیست.تسنیم برای پیگیری این موضوع با مدیر روابط عمومی وزارت ورزش تماس گرفت اما او پاسخگوی پیام‌  و تماس نبود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار دو تیم آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در لیگ دسته دوم جوانان تهران با اتفاقات عجیبی همراه بود و بعد از اعلام آفساید در دقیقه ۹۰ مسابقه، عده‌ای به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و این چنین او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در ادامه می‌توانید ویدئویی در این باره را مشاهده کنید.

کد خبر 847411 منبع: ورزش سه برچسب‌ها داوری فوتبال ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج