Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@00:23:38 GMT

شکایت 2 زن دیگر در پرونده جوان آزارگر +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۹۵۱۳

شکایت 2 زن دیگر در پرونده جوان آزارگر +عکس

به گزارش جام‌جم، محمد 24 ساله به اتهام ربودن و آزار و اذیت هشت زن و دختر جوان در تهران بازداشت شده است. او آبان امسال زمانی که بازداشت شد اعتراف کرد سابقه‌دار بوده و اعتیاد به شیشه دارد.

در جریان تحقیقات از متهم معلوم شد او جرایم سیاه خود را از مرداد امسال آغاز کرده است. وی بعداز سرقت خودروهای پراید، پژو و مزدا 3، زنان و دختران را به‌عنوان مسافر سوار می‌کرد و در میانه راه با رفتن به مناطق خلوت، افراد ربوده‌شده را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با دستور بازپرس سهرابی، رئیس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران روانه زندان شد. تحقیقات از او در حالی ادامه داشت که چند روز پیش دو زن که از بازداشت مرد آزارگر با خبرشده بودند، با حضور در دادسرا از وی شکایت کردند.

یکی از شاکیان به بازپرس پرونده گفت: اوایل مرداد امسال در حال بازگشت به خانه‌ام بودم که سوار خودروی پرایدی شدم. در میانه راه راننده تغییر مسیر داد، به او اعتراض کردم که توجهی نکرد. با راننده درگیر شدم و حتی شیشه خودرویش را شکستم. در خودرو را بازکرده و خود را به پایین انداختم که مصدوم شدم. از ترس آبرویم ماجرا برای کسی نگفتم. می‌ترسیدم ماجرا را برای شوهرم تعریف کنم و باعث ایجاد اختلاف و درگیری میانمان شود. این در حالی بود که شاکی دیگر نیز که توانسته بود از دست مرد آزارگر نجات یابد گفته‌های مشابهی را مطرح کرد.

با توجه به این دو شکایت جدید ، آنها در مواجهه حضوری با جوان آزارگر قرار گرفتند. شاکیان با دیدن متهم که در میان چند متهم قرارگرفته بود، او را شناسایی کردندو در حالی که بشدت گریه می‌کردند با دستانی لرزان او را به عنوان همان متهم معرفی کردند. در حالی که متهم ربودن این دو زن را انکار می‌کرد، ماموران اطلاعات و مدارکی به دست آوردند که نشان می‌داد، گفته‌های دو شاکی صحت دارد و مرد آزارگر آن دو را ربوده اما در اجرای نقشه آزار و اذیت آنها ناکام مانده است.

تحقیقات از راننده آزارگر در حالی ادامه داشت که پزشکی قانونی سلامت روانی او را نیز تائید کرده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجواد میردوستی اظهار کرد: درپی مفقودی دختر بچه چهارساله کلاله‌ای کار جست وجو در دستور کار پلیس و دستگاه قضا قرار گرفت که تا کنون توانستیم چهار نفر را به عنوان متهم اصلی دستگیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد، افزود: سه متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله‌ای گفت: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی یادآور شد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.

یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از ۵ روز جست و جو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 6096528

دیگر خبرها

  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم