Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که در پی وقوع زلزله در کرمانشاه و برخی دیگر از مناطق غربی کشور، بسیاری از نمایندگان تعطیلات آخر هفته گذشته خود را در کنار زلزله‌زدگان گذراندند و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به این آسیب‌دیدگان قرار گرفتند، مجلس شورای اسلامی در هفته جاری در روزهای دوشنبه (۲۹ آبان‌ماه) و چهارشنبه (اول آذرماه) به‌صورت علنی تشکیل جلسه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بنابر دستورکار جلسات علنی این هفته مجلس، قرار است عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در یکی از جلسات علنی این هفته پاسخگوی سوال محمود صادقی نماینده تهران و ۱۵ نماینده دیگر مجلس درباره تعلل این وزارتخانه در برخورد با تخلفات صورت گرفته در واگذاری املاک شهرداری تهران و املاک نجومی باشد.

ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، از تعدادی از معلمان پیشکسوت و آموزگاران فداکار اصفهانی در صحن شورای اسلامی شهر تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، با دعوت از تعدادی از معلمان پیشکسوت و آموزگاران فداکار اصفهانی از این معلمان به نمایندگی از جامعه معلمان اصفهانی تجلیل صورت گرفت.

در این مراسم از عبدالوهاب طالقانی، حسنعلی زهتاب، بها الدین صدر، مصطفی نیلی‌پور و فقیه به عنوان معلمان پیشکسوت تجلیل به‌عمل آمد.

همچنین از ۴ بانوی معلم که در طرح معرفی معلمان فداکار از سوی دانش آموزان معرفی شده بودند تقدیر شد.

در این راستا رشیده‌سادات بدری‌فر، شیرین حیران، مینا جدیدی و فروغ توسلی که در امر تعلیم و تربیت ایثارگری‌های ویژه‌ای نشان داده بودند، تجلیل شدند.

کد خبر 750698

دیگر خبرها

  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • تصاویر نجومی شانزدهم اردیبهشت (۵ مه)
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!