Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ عبدالنبی بحرانی از استقرار گروه پزشکی و درمانی جمعیت هلال احمر به همراه تجهیزات در شهر سرپل ذهاب خبر داد و اظهار کرد: این تیم 22 نفره در مناطق زلزله زده کرمانشاه مستقر شده و خدمت رسانی خود را به آسیب دیدگان آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: این گروه متشکل از نیروهای جراح، پزشک عمومی، پرستار و علوم آزمایشگاهی است که با سه خودرو امدادی شامل آمبولانس و درمانگاه سیار و همچنین برپایی چادر درمانی به ارائه خدمات پزشکی و درمانی در مناطق زلزله زده سرپل دهاب می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز در سه گروه، تیم‌های واکنش سریع و امدادگران جمعیت هلال احمر استان قم در راستای خدمت رسانی به زلزله زدگان به این مناطق اعزام شده بودند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، خانواده ظفرکش ، وراث مرحوم حاج ولی نخودفروش سلماسی و مرحومه حاجیه خانم صدف نخودفروش سلماسی از خیرین نیک  اندیش سلماس در استان آذربایجان غربی ، در یک عمل خداپسندانه و بشردوستانه، ۲ دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر این شهرستان اهدا کردند .

 این تجهیزات با هدف استفاده امانی متقاضیان و بیماران نیازمند به مناسبت گرامیداشت هفته هلال‌احمر به جمعیت هلال احمر شعبه سلماس استان آذربایجان غربی اهدا گردید.

دیگر خبرها

  • اعزام ۲ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اردستان در سال گذشته
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۹ هزار نفر در ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • محمودی خبر داد: امدادرسانی به ۹ هزار نفر در ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • بودجه هلال احمر متناسب با ماموریت‌های محوله نیست
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید