Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:11:32 GMT

بسیج نیروی الهام شده الهی به سینه مردخدا،خمینی بزرگ

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۱۲۴۵

بسیج نیروی الهام شده الهی به سینه مردخدا،خمینی بزرگ

امام عزیز و رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ای همواره استمرار بسیج رایک الزام و وجود آن را هدیه الهی دانسته ومی دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند؛ پدیده انقلاب اسلامی که دستاورد جنبش اعتقادی مردم ایران در سال 57 به رهبری قائد اعظم حضرت امام خمینی (ره) وبا الطاف الهی اتفاق افتاد،از همان ابتدای پیروزی،دشمنان داخلی وخارجی نهال نوپا وتاز به رویش آمده انقلاب را آماج شدیدترین حملات خرابکارانه وبراندازانه قراردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جنگ های فرقه ایی و آشوبها خیابانی وترور به سرکردگی غربگرایان و نو فکران و منافقین گرفته تا جنگ همه برای سرنگونی انقلاب مردم بود.

در این زمان آنچه به صورت معجزه اتفاق افتاد تشکیل ارتش بیست میلیونی تحت عنوان بسیج مستضعفین بود.

این اعجاز زمانی نشانه و پرچم الهی خودرا به خوبی بالا بردکه بنیان گزار جمهوری اسلامی خمینی بزرگ خود یکی ازاعضای این بدنه اعلام و بر رفتار بسیجیان غبطه خورد.

آن یار سفرکرده مسئولین نظام درصورت بی توجهی به بسیج وعده سوختن درآتش الهی را داد و این یعنی آن که این قوایک قوای الهی است و توجه به آن وظیفه دینی وشرعی است.

امام عزیز و رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ای همواره استمرار بسیج رایک الزام و وجود آن را هدیه الهی دانسته ومی دانند.

مدیریت جنگی باتفکر بسیجی،سازندگی کشور با رویکر و اندیشه جهادی،الگوگیری ممالک اسلامی از بسیج و ساختارآن ، اعجاز بودن آن را ثابت می کند، امروز با گذشت چهار دهه اهمیت این نیروی مخلص الهی بهتردرک می کنیم.

شکستهای جبهه استکبار و تکفیر دست آورد همین نیروست،نیروی که برای همه جنبش های دینی واسلامی الگو شده است،این باغ وگلستان گلها و درختان تنومندی داردکه ریشه آن درعقیده ثابت وشاخ وبرگش به آسمان معنویت سایه سارملل مظلوم جهان شده است، فرارسیدن هفته بسیج برتمامی ملت بسیجی ایران مبارک باد.

یادداشت: امیرفرزادی مدیرکانون بسیج فرهنگیان هیرمند

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: وظیفه همه دستگاه‌ها است که شرایط لازم را برای سفر زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فراهم کرده است و انتظار داریم که به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عبدالله رشیدی‌پور امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: احساس تکلیف و حضور امروز ادارات در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) نشان دهنده این است که همه دل در گرو انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی افزود: امروز امام خمینی (ره) جهانی شده است و با وجودی که ۳۵ سال از تاریخ وفات ایشان می‌گذرد همچنان در دنیا محبوب هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: در طول ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان نظام هر آنچه که از توطئه بود را انجام دادند اما نتوانستند راه به جایی ببرند.

رشیدی‌پور ادامه داد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران همین تجمعات و بیعت‌هایی است که سالانه نمونه آن را در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) می‌بینیم.

وی اضافه کرد: امسال چهار هزار نفر عاشق امام خمینی (ره) در استان کردستان به زیارت ایشان می‌روند و وظیفه همه دستگاه‌ها است که شرایط لازم را برای آنها فراهم کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: کمیته‌های هفتگانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تشکیل شده است و از دستگاه‌ها انتظار داریم که به تعهدات خود در این مورد عمل کنند.

رشیدی‌پور تصریح کرد: چهار هزار بسته فرهنگی نیز توسط ادارات برای تمام زائران استان تهیه خواهد شد و ایاب و ذهاب زائران نیز فراهم می‌شود.

کد خبر 751053

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد