Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت کرمان:بسیج مظهر صلابت، اقتدار و بصیرت ملت ایران است

حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده امام جمعه موقت کرمان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان این هفته شهر کرمان ضمن عرض  تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)اخلاق مداری را از جمله ویژگی های مهم پیامبر اکرم (ص) دانست و گفت: ایشان هیچ وقت اخلاق را زیر پا نگذاشتند.

امام جمعه موقت کرمان  با طرح این سوال که  چرا باید با وجود پیامبر اکرم (ص) که مکارم اخلاق را در درجه کمال خویش قرار دادند، ما از مکارم اخلاق بی‌بهره باشیم، ادامه داد: اخلاق‌مداری حتی در برابر دشمن هم باید رعایت شود و این بزرگترین و مهمترین درسی است که پیامبر گرامی ما به پیروان خویش دادند.

وی همچنین هفته وقف را گرامیداشت و با بیان اینکه وقف کار بسیار مشکل و دشوار است،ابراز کرد: در اجرای احسان ماندگار وقف، هم باید قانون و هم شرع را رعایت کنیم و هم نیت واقف را به درستی انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمی زاده با تاکید بر اینکه باید قرآن را ملاک قرار دهیم، در امر باقیات و صالحات بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) باقیات و صالحات را در این تفسیر کردند که صدقه جاریه، فرزند صالح و علمی داشته باشیم و صدقه جاریه وقف است که باید مورد توجه قرار گیرد و در زمینه ارتقای اندیشه، عقل و فکر و اندیشه به کار گرفته شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید سطح علمی و آگاهی و عقل مردم را کاملا بالا برد، اظهار کرد: همه افراد خیر، متمکن و مومنان باید در این راستا کارهای خیریه را ماندگار انجام دهند.

امام جمعه موقت کرمان  در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به اینکه زلزله کرمانشاه دل و قلوب مردم ایران را لرزاند و متاثر و متاسف کرد، گفت: مردم کرمان مصائب زلزله را دیده‌اند و با توجه به اینکه حوادث طبیعی قابل پیش‌بینی نیست، نمی‌توان توقع داشت همه مسائل رفع شود، اما همه طبق تاکید مقام معظم رهبری وظیفه داریم، نهایت توان خود را به کار گیریم.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمی زاده در پایان ضمن  گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را مظهر صلابت، اقتدار و بصیرت ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: ملت ایران باید دارای اقتدار و صلابت باشد، بسیج یک ظرفیت بی‌انتها در تمام حوزه‌هاست و الگوی عمل قیام همه ملت‌های مظلوم شده است.

 

امام جمعه بافت: بی‌توجهی به امر ولایت موجب شد که نزدیک‌ترین یاران امام مجتبی(ع) فریب زرهای معاویه را بخورند

حجت‌الاسلام مهدی زاده امام‌جمعه شهرستان بافت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بیان کرد: بی‌بصیرتی و بی‌توجهی در امر ولایت و دنیاطلبی باعث شد که نزدیک‌ترین یاران امام مجتبی(ع) و فرماندهان لشکرش فریب زرهای معاویه را بخورند.
حجت‌الاسلام مهدی زاده امام‌جمعه بافت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تسلیت ضمن تسلیت ایام سوگواری رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، حادثه زلزله کرمانشاه را تسلیت گفت و بیان داشت: حادثه غمبار و جانکاه زلزله کرمانشاه که منجر به کشته شدن و زخمی و مجروح شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان شد، دل ایران عزیز را به درد آورد به‌طوری‌که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "ما در این غم با مردم دلاور و مرزبانان دلیر استان کرمانشاه شریک هستیم"، ما نیز ضمن همدردی با حادثه دیدگان، طلب غفران برای بازماندگان و آرزوی شفا برای مصدومان از همه نهادها و مجموعه‌هایی که برای کمک‌رسانی به صحنه آمده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم.
همچنین خطیب جمعه بافت اشاره‌ای به مسئله اربعین داشت و گفت: امروزه اربعین به یکی از پرشورترین شعائر جمعی شیعیان تبدیل‌شده است که برخورد کریمانه‌ی مردم عراق در پذیرایی زائدالوصف خود از زائرین حسینی به این اجتماع میلیونی رنگ و بوی خاصی بخشیده‌اند.
وی افزود: امروز باید درس اربعین موردتوجه قرار گیرد و آن زنده نگه‌داشتن قیام کربلاست. اربعین درس ثبات قدم در راه حق و ایستادگی در مسیر صحیح اربعین، درس مقاومت و پایداری و حفظ اهداف قیام سیدالشهداست که با این درس مقاومت و ایثار ان شاء الله برای نابودی کفر جهانی قدم بر خواهیم داشت.
حجت‌الاسلام مهدی زاده در ادامه به رحلت رسول اکرم اشاره داشت و ابراز کرد: رحلت رسول اکرم(ص) مصادف با انحراف رهبری از خط وحی و نبوت یعنی امامت بود که متأسفانه با رحلت رسول اکرم(ص) انحرافی شکل گرفت که ۱۴ قرن امت اسلامی را به خاطر بی‌بصیرتی و بی‌توجهی امت در فلاکت، تفرقه و انحراف انداخت. که این دوری از بحث امامت و ولایت به شهادت امام حسن مجتبی و ائمه اطهار(ع) انجامید.
امام‌جمعه بافت بزرگ‌ترین عامل عدم پیشرفت اسلام را بی‌توجهی به ولایت، دنیاطلبی و زیاده‌خواهی دانست و گفت: بی‌بصیرتی و بی‌توجهی در امر ولایت و دنیاطلبی باعث شد که نزدیک‌ترین یاران امام مجتبی(ع) و فرماندهان لشکرش فریب زرهای معاویه را بخورند و یک طاغوت مثل معاویه بر مردم مسلط شود.
خطیب جمعه بافت همچنین در مسئله اهمیت ولایت، عنوان کرد: مسئله ولایت و اهمیت آن در فرمایشات امام رضا که درراه طوس در نیشابور به آن اهتمام ویژه داشتند که فرمودند: "کَلِمَهُ لا إلهَ إلّا اللّهُ حِصنی فَمَن دَخَلَ حِصنی اَمِنَ مِن عَذابی."
حجت‌الاسلام مهدی زاده در پایان خطبه‌ها از مردم درخواست کمک برای آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه را داشت.

امام جمعه بم:آسیب‌شناسی عزاداری و موکب بم مورد توجه قرار گیرد/ وقف مصداق روشن باقیات صالحات پس از مرگ است

حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم در خطبه های نماز عبادی سیاسیِ جمعه این شهرضمن تسلیت ایام شهادت حضرت رسول صلوات‌الله علیه، امام حسن مجتبی ع و امام رضا علیه‌السلام با اشاره به مسئله وقف اظهار داشت: به فرمایش رسول الله ص انسان وقتی از دنیا می‌رود پرونده اعمال او بسته می‌شود اما چند گروه هستند علیرغم اینکه از دنیا رفتند اما حتی پس از مرگشان هم همچنان برای آنها ثواب فرستاده می‌شود که مصداق روشن آن وقف است.

امام جمعه بم افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری سرانه مطالعه کتاب در میان ما بسیار ضعیف است و این یک ضایعه است و در این زمینه هر کس به اندازه توان خودش می‌تواند کتابی وقف کند یا اینکه افرادی که به لطف خداوند چندین نخل و نخلستان دارند چندتای آن‌را به طور مثال وقف حوزه علمیه کنند که ترویج مبلغ و مروج مکتب اهل بیت سلام‌الله علیه است و در این زمینه اداره اوقاف می‌تواند راهنمای خوبی برای ما باشد.

حجت الاسلام دانشی با اشاره به مراسم اربعین حسینی بیان داشت: خداوند به همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم خیر دهد و ما هم به تبعیت از مقام معظم رهبری از ملت بزرگ عراق، دولت عراق و همه نیروهای عراقی و همه عزیزانی که از کشورهای مختلف از جمله کشور عزیزمان بخصوص دیار دارالصابرین بم و مجموعه شرق استان به واسطه خدماتی که در موکب بم امسال بسیار بهتر از سال گذشته ارائه کردند، تشکر می‌کنیم.

وی در ادامه گفت : این موارد را باید هرچه بیشتر آسیب‌شناسی کنیم تا نقاط قوت شناسایی شود چرا که حفظ آن بسیار مهم و ارزشمند است، مردم بم مراسم تاسوعا و عاشورایی ایجاد کردند که سرمشقی برای دیگر مناطق شده است و بازتاب بسیار خوبی حتی فرامرزی پیدا کرده است اما حفظ آن خیلی مهم‌تر است و این میسر نمی‌شود مگر این که همه عزیزان دلسوزانه و خیرخواهانه نقاط ضعف و قوت این برنامه را مورد توجه قرار دهند لذا آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما هم در این زمینه و هم در زمینه موکب بم و سایر زمینه‌های فرهنگی هستیم.

خطیب جمعه بم با اشاره به حادثه زلزله در استان کرمانشاه ابراز داشت: به دریا رفته می‌داند مصیبت‌های طوفان را، مردم عزیز بم  با تمام وجود درک می‌کنند که زلزله یعنی چه و اینکه در این فصل و در مناطق سردسیر در چادر زندگی کردن چگونه است و در این زمینه امروز صبح در خدمت نماینده محترم، فرماندار محترم و جمعی دیگر از مسئولین در هلال‌احمر بارگیری کمک‌های مردم بم که بسیار خوب و قابل توجه بود در قالب کاروان دوم کمک‌ها انجام شد.

امام جمعه ریگان:بسیج خاری در چشم آمریکا و استخوانی در گلوی اسرائیل است

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اظهار داشت:فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت، غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواسته های حقیر نشدن است.

امام جمعه ریگان در ادامه با بیان اینکه خواسته های زندگی برای همه مهم است اما آنچه مهم تر ،آرمان ها،ارزش ها و هدف هاست،افزود:هفته ی بسیج در حقیقت بزرگداشت این ارزش ها و این حقیقت زنده و مجسم است.

رنجبر ماهانی عنوان کرد:امروز بسیج خاری در چشم آمریکا و استخوانی در گلوی اسرائیل است و این تفکر بسیجی بوده که توانسته است کشور را در مقابل تهدید و تطمیع دشمن نگه دارد.

وی افزود:لازم میدانم از اقدام انقلابی و روحیه ی بسیجی جناب اقای دکتر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی که در پی هتک حرمت و اهانت یکی از اساتید دانشگاه اراک به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام تقدیر و تشکر کنیم. استادی که بنا باشد در محیط آموزشی به مقدسات توهین کند این استاد جایگاهش نه در دانشگاه است و نه در محیط های آموزشی. امروز مقدسات دین اسلام خصوصاً قرآن کریم و شخص نبی اکرم(ص) خط قرمز نظام است .

خطیب جمعه ریگان اشاره داشت به زمین لرزه اخیر در استان کرمانشاه و افزود:تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان در این زمین لرزه جان خود را از دست دادند  از همه ی کسانی که میخواهند به نحوی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت موثر باشند درخواست میکنم به یاری آسیب دیدگان بشتابند.

رنجبر ماهانی ادامه داد:پتو و مواد غذایی از ضروریات است که ما در مساعدت عملی میتوانیم به آنها کمک داشته باشیم و یاد و خاطره ی همه ی جان باختگان زلزله کرمانشاه و زلزله ی بم و دیگر مناطقی که عزیزان و هموطنان ما در زیر آوار جان خود را از دست دادند را گرامی می داریم و به روح و روان همه ی آنها سلام و صلوات میفرستیم.

امام جمعه ریگان گفت:از ستاد عتبات شهرستان و همه ی عزیزان، جوانان و نوجوانی که در راه اندازی موکب اربعین حسینی در کربلای معلی زحمت کشیدند و از همه ی مومنین و عاشقان اهل بیت که هدایای خودشان را تقدیم زائران حسینی نمودند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

رنجبر ماهانی بیان داشت:از مسئولین مربوطه درخواست دارم که اولویت جذب نیرو برای بیمارستان جدید افراد بومی شهرستان ریگان باشند. نیرو هایی که رشته ی مرتبط داشته باشند و از زحمات جناب اقای دکتر گردان و دکتر حشمتی تقدیر و تشکر می کنیم و امید واریم که هرچه زودتر بیمارستان شهرستان ریگان افتتاح شود و با ارائه ی خدمات دیگر مشکل بهداشتی و درمانی در این شهرستان نداشته باشیم.

امام جمعه بخش آسمینون منوجان:نوع‌دوستى ملت ایران در یارى هموطنان زلزله‌زده ستودنی است/نیروی بسیجی نیروی کارآمد برای همه میدان ها است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون در خطبه های نمازجمعه( ۲۶ آبان۱۳۹۶) گفت : نوع‌ دوستى ملت ایران در یارى هموطنان زلزله‌ زده ستودنی است.
وی  در ادامه ضمن همدردى با حادثه‌دیدگان و طلب غفران الهى براى جان ‌باختگان و آرزوى شفا براى مصدومان و مجروحان این حادثه طبیعى و مصیبت ‌بار که مردم ایران به ‌ویژه هموطنان عزیز استان کرمانشاه را در غم از دست رفتن تعداد قابل توجهى از عزیزان هموطنمان عزادار ساخت ،عنوان کرد: این میدان ، میدان آزمایش برای همه مردم ومسئولان است که با لبیک به ندای امام راحل که فرمودند راضی نشوید اطفال شما در هوای سرد در آسایش باشند و مسلمانان زلزله زده در سختی و تعب باشند پس به یاری مردم نجیب کرمانشاه بشتابیم و در جهت رفع مشکلات آنان گامی برداریم.
احمدی نیک بیان کرد: در این شرایط عده ای فرصت طلب به جای مرهم گذاشتن بر زخم های مصیبت دیدگان به دنبال کاسبی سیاسی و تسویه حساب سیاسی هستند و دیگران را تخریب می کنند که این کار به دور از انصاف است و البته که لازم است از کلیه نهادها و مجموعه‌ هایى همچون ارتش،سپاه و بسیجیان که از ساعات اولیه این حادثه با نهایت تلاش به صحنه آمدند و نیز اقدامات مردمى براى یارى‌رسانى به مردم شریف مناطق زلزله‌زده ، صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.
امام جمعه آسمینون با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج تاکید نمود: هفته بسیج بهانه ای است برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در بین آحاد ملت و مردم و فرصتی مغتنم برای زنده نگه داشتن ارزش هاست که نتیجه آن حفظ کشور و انقلاب است و فرهنگ بسیجی ،فرهنگ معنویت ،شجاعت ،غیرت ، استقلال،آزادگی و اسیر خواسته های حقیر نشدن است و نیروی بسیجی نیروی کارآمد برای همه میدان ها است و اینکه بسیجی ما باید بصیرت داشته باشد چرا که رکن اول بسیجی بودن بصیرت است.
خطیب جمعه آسمینون ضمن تسلیت رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص) و دو نور هدایت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) بیان داشت :آنچه که امروز همه بشریت و به خصوص جهان اسلام به آن نیاز دارد تمسک به سیره عملی پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) است ،هر چند که شناخت ابعاد شخصیت پیامر(ص) و عمل کامل به آن برای ما مقدور نیست اما به سفارش قرآن کریم باید به اندازه توان و ظرفیت خود تلاش کنیم و از آن در زندگی خود بهره ببریم.

امام جمعه رودبار جنوب:هفته بسیج فرصت تقدیر از بسیج و فرهنگ بسیجی است

حجت الاسلام والمسلمین گروهی امام جمعه رودبار جنوب به زلزله اخیر غرب کشور و ضایعه دردناک جان باختن تعدادی از هم وطنان در زلزله اشاره کرد و گفت: همه مردم هر چه در توان دارند امکانات و وسایل در اختیار نیروهای سپاه پاسداران و هلال احمر قرار بدهند تا در سریع ترین زمان به دست مردم زلزله زدگان برسد.

وی در ادامه به بیان حدیثی از امیرالمومنین (ع) در خصوص حوادث و بلایای طبیعی اشاره کرد و افزود: بنا به فرمایش امیرالمومنین (ع) بلا برای کفار مایه ادب و برای مومنین امتحان و برای انیبا درجه و تقرب است.

حجت الاسلام والمسلمین گروهی با اشاره به بعضی سخنان و قضاوت های نادرست افراد در مورد بلایای طبیعی، عنوان کرد: فقط خداوند است که از علت اصلی بلاها خبر دارد و ما نمی توانیم در مورد علل حوادث قضاوت کنیم.

وی به فرارسیدن هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج نعمت بزرگی است، که به همه دنیا یاد داد آن چه ما را از همه بن بست ها خارج می کند بسیج است.

امام جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: امروز در عراق حشدالشعبی همان نیروهای بسیجی بودند که داعش را از این کشور بیرون راندند.

حجت الاسلام گروهی بیان کرد: هفته بسیج فرصت تقدیر از بسیج و فرهنگ بسیجی است.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس و بعد آن بسیج در سازندگی کشور نقش به سزایی داشته است.

خطیب جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: درشهرستان ما فعالیت بسیج و بسیجیان عزیز در قالب گروه های جهادی برای محرومیت زدایی قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: در حقیقت بسیج یک فرهنگ است که وظیفه ما ترویج این فرهنگ است.

حجت الاسلام گروهی خاطرنشان کرد: وقتی که می گوییم بسیج، معانی از خودگذشتگی و ایثار به ذهن انسان خطور می کند.

امام جمعه منوجان:پیامبر اسلام (ص) را باید در زندگی سرمشق والگوی خود قرار دهیم/فرهنگ بسیجی موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

حجت الاسلام امین رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته منوجان با اشاره به رحلت پیامبر اسلام (ص) و اینکه حضرت محمد (ص) برای انسان سرمشقی نیکو هستند، اظهار داشت: انسان باید در رفتار و کردار خود الگویی را در نظر داشته و چه بهتر که پیامبر اسلام (ص) را در زندگی سرمشق خود قرار دهیم.

وی با اشاره با اشاره به برگزاری هفته بسیج از ۲۹ آبان ‌ماه تا ۵ آذر و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج بیان داشت: هفته بسیج بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در آحاد ملت است.

رضوانی تصریح کرد: امروز میان مسلمانان، جوانان برومند بسیجی بیشماری حول محور این فرهنگ زیبا قرار دارند و تا این فرهنگ بسیجی در جامعه باشد، امید دشمنان ما ناامید می‌شود.

وی در ادامه افزود: تا بسیج هست، نظام اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد، لذا این نهاد را قدر دانسته و خود و فرزندان خود را در این نهاد و فرهنگ جای بدهید.

رضوانی ابراز داشت: بسیج در همه صحنه‌ها حضور دارد و اگر در جنگ هشت سال دفاع مقدس حضور بسیجیان نبود، امروز سرنوشت ما چیز دیگری بود.

خطیب جمعه منوجان با اشاره به زلزله کرمانشاه و جان باختگان جمعی از هموطنان، اذعان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری از همه کسانی که به هر نحوی می‌توانند در کم کردن این مصیبت به بازماندگان آنها کمک کنند یاری خواستند، ما نیز در دستگیری و یاری بازماندگان کرمانشاه مشارکت می‌کنیم.

وی اشاره‌ای به ناکام ماندن جبهه‌های استکبار کرد و بیان داشت: دشمن به دنبال این است که محور مقاومت و حزب‌الله را در دنیا تضعیف کند، اما با هوشیاری رهبر حزب‌الله تمام نقشه‌های آن‌ها بر آب می‌شود.

امام جمعه منوجان با بیان اینکه استقامت ما در راه حق، پیاده‌روی اربعین است، گفت: از کسانی که جاماندگان اربعین را مانند راهپیمایی عظیم اربعین به زیارت مشرف کردند، قدردانی می‌کنیم و تمام کسانی که در برپایی هر چه باشکوه‌تر موکب منوجان در کربلا دستی داشتند، نهایت سپاس را دارم.

امام جمعه کهنوج:مردم باید به همنوعان خود  برای رفع نیازهای ضروری زلزله زدگان غرب کشور کمک کنند

حجت الاسلام افشارمنش امام جمعه کهنوج در خطبه های نماز جمعه شهرستان با اشاره به رمز و راز موفقیت پیامبر افزود اخلاق حسنه ،دل سوزی برای اهل ایمان،آشنائی با مردم،صبر و بردباری،عبودیت ، عدالت خواهی ، امانتداری ، سعه صدر است.

امام جمعه کهنوج ضمن توصیه به تقوی الهی  ایام رحلت پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و اقا امام رضا(ع) را تسلیت گفتند.

وی بیان کرد؛مصائبی که برای اسلام و اهل بیت علیهم السلام پیش امد همه بعد از رحلت رسول خدا بود،در این دوران گروه بنی امیه جریان سقیفه بنی صاعده را تشکیل دادند و حق امیرالمومنین را غضب کردند و علی(ع) را خانه نشین کردند و درب خانه حضرت زهرا را اتش زدند و به نوعی اسلام را منحرف کردند و بنی امیه دنبال بر اندازی نظام پیامبر بودند ودر ادامه افزودند که مردم باید از تاریخ درس بگیرند و با بصیرت رفتار کنند تا تاریخ تکرار نشود.

افشارمنش با اشاره به زلزله کرمانشاه  ضمن ابراز همدردی با مردم اسیب دیده گفتند که باید همه به همنوعان خود کمک کنیم و هم درس دنیوی از زلزله باید گرفت در جهت مقاوم سازی و هم درس اخروی که باید همیشه اماده سفر اخروی باشیم که مرگ خبر نمی کند.

وی در ادامه به  آغازهفته بسیج اشاره کردند که بسیج مترادف با 6 چیز و بیگانه از 6 واژه است  بسیج مترادف   حضور در همه صحنه های که انقلاب نیاز دارد و بصیرت بیگانه است با  خستگی ،نفوذ، فتنه ،تفرقه، دنیا طلبی، قدرت طلبی  است.        

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به پایان راه نزدیک است

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین الملل درباره اظهارات اخیر مردخای کیدار مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تجزیه ایران گفت: این مبحث تازه ای نیست و شیمون پرز در کتابی با عنوان خاورمیانه جدید کاملا به هدف آمریکا درباره محوریت اسرائیل در منطقه و تجزیه  کشورهایی مانند ایران اشاره کرده است .

او افزود: انگلیس، آمریکا و اسرائیل همواره نقشه تجزیه ایران را داشته اند که البته هیچ‌گاه به آن دست نمی یابند و تنها در حد یک آرزو باقی خواهد ماند.

کنعانی مقدم متذکر شد: رژیم صهیونیستی در آستانه سقوط قرار دارد و فاقد هویت ملی و جهانی است و القابی مانند کودک‌کش ،جنایتکار جنگی و بزرگترین ناقض حقوق بشر را یدک می‌کشد.

کارشناس مسائل بین الملل گفت :سخنان مقام سابق رژیم صهیونیستی در جهت تجزیه ایران تنها برای دل گرم کردن یهودیان سراسر جهان است، چرا که می‌دانند صهیونیست به پایان راه خود رسیده است و مهاجرت معکوس یهودیان به خوبی این موضوع را بیان می‌کند. 

او افزود:صهیونیست‌ها با ایجاد جنگ روانی تلاش می‌کنند یهودیان را در سراسر دنیا منسجم کنند و البته هرچه بیشتر دست و پا می‌زنند بیشتر یه لبه پرتگاه نزدیک می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • مصر: آمریکا تبعات حمله به رفح را برای اسرائیل روشن کند
  • آمریکا عواقب حمله به رفح را برای اسرائیل روشن کند
  • مصر: آمریکا عواقب حمله به رفح را برای اسرائیل روشن کند
  • کاظم صدیقی تا پایان رسیدگی به پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل، خطیب جمعه تهران می ماند؟ /مردم بیش از این تحمل رفتارهای اعتمادزدا را ندارند
  • اسرائیل به پایان راه نزدیک است
  • ترامپ و بایدن؛ کدام یک شانس بیشتری برای پیروزی دارد؟
  • کیهان پیگیر مجازات زنی که در درمانگاه قم سوژه عکاسی یک طلبه شد/ او خلاف شرع کرده، با فحاشی و هتاکی، به تشویش اذهان عمومی هم پرداخته است
  • واکنش ابطحی به زمین خواری منسوب به امام جمعه تهران/ واقعا از این مظلومیت بیشتر؟ مردم را چجوری فرض کردید به خدا ؟
  • روایتی از مقاومت و ایثار ستودنی مردم چادگان
  • آمریکایی ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند