Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، ابوالحسن فیروزآبادی به دارندگان کانال‌های تلگرامی هشدار داد به موازات فعالیت در این شبکه‌ها، در شبکه‌های اجتماعی داخلی نیز فعال شوند تا درصورت محدود سازی شبکه‌های خارجی با مشکلی مواجه نشوند‌.

فیروز آبادی درباره‌ی رمزگذاری شبکه‌های اجتماعی خارجی و نبود امکان اجرای فیلترینگ هوشمند روی این شبکه‌ها گفت:

بسیاری از پیام‌رسان‌‌ها هم‌اکنون از رمز استفاده می‌کنند و این موضوع امکان پایش را به ما نمی‌دهد، براین اساس طی مذاکره با پیام‌رسان‌های خارجی مانند تلگرام و اینستاگرام، از آن‌ها خواسته‌ایم قابلیت‌های دیگری ایجاد کنند تا بتوانیم سیاست‌های صیانت از ارزش‌های اسلامی را در شبکه‌های پیام‌رسان محقق کنیم و چنانچه این ملاحظات محقق شود، مشکلی پیش نخواهد آمد اما اگر این شبکه‌ها اقدام جدی به عمل نیاورند ما تدابیر لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزآبادی افزود:

درباره شبکه‌های پیام‌رسان خارجی، موضوعات مختلفی را دنبال می‌کنیم از جمله این که اولا سیاست‌های ایران را رعایت و از انتشار مطالب خلاف اخلاق جلوگیری کنند. همچنین از انتشار مطالبی که نظام اجتماعی را به هم می‌زند و مطالبی که با هدف تخریب منتشر می‌شود، ممانعت کنند. این‌ها موضوعاتی است که هر شبکه‌ی خارجی و داخلی که قصد فعالیت در ایران را دارد، باید رعایت کند و اگر این خواسته‌ها تامین نشود، ما راهی جز اعمال سیاست محدود‌کنندگی نخواهیم داشت. براین اساس، به شبکه‌های پرکاربر توصیه می‌کنیم سرورهای‌‌شان را به داخل ایران منتقل یا از سیاست‌های ایران تبعیت کنند.

وی همچنین به کسانی که کار رسانه‌ای انجام می‌دهند تاکید کرد که اگر دارنده گروه‌ها و کانال‌هایی با بیش از پنج هزار عضو در شبکه‌های خارجی هستند، به موازات فعالیت در این شبکه‌ها، در یک پیام‌رسان داخلی نیز فعال باشند تا اگر مجبور به اتخاذ سیاست‌های محدودکنندگی شدیم، لطمه‌ای به کار آنان وارد نشود. درباره انتقال سرور شبکه‌های اجتماعی خارجی به داخل ایران نیز مذاکرات همچنان در حال انجام است‌.

 

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

اعلام زمان هجدهمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله | چه کسانی می توانند متقاضیان خرید شمش طلا باشند؟

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

کد خبر 847401 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران مرکز مبادله ارز و طلا

دیگر خبرها

  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟