Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@16:39:07 GMT

استفاده از مسیریاب «ویز» ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۱۴۰۷

رویداد۲۴-در تصمیمی که به دستور مقام قضایی اتخاذ شده است تاکسی های اینترنتی فعال در کشور، از تاریخ ۳۰ آبان ماه جاری موظف از استفاده از اپلیکیشن مسیریاب ویز (Waze) منع شدند  تاکسی یابهای اینترنتی در اطلاعیه ای از رانندگان خود خواسته اند که از این پس از اپلیکیشن مسیریاب Waze استفاده نکنند.

در این اطلاعیه آمده است که به دستور مقام قضایی، از تاریخ ۳۰ آبان ماه جاری تمام اپلیکیشن‌های درخواست خودرو موظف به منع استفاده از مسیریاب Waze توسط کاربران خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس تاکسی یابهای اینترنتی از رانندگان خود خواسته اند که برای جلوگیری از غیرفعال شدن اپلیکیشن شان، درصورت داشتن مسیریاب Waze روی گوشی خود، تا قبل از ۳۰ آبان ماه این مسیریاب را حذف کنند.

در این اطلاعیه استفاده از سایر مسیریاب‌های جایگزین و بومی پیشنهاد شده است.

پیش از این اپلیکیشن نقشه و مسیریاب Waze به دستور مقام قضایی فیلتر شده بود اما چندی پیش رفع فیلتر شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه افزود: به علت شکستگی خط ۶۰۰ آزبست برگشتی از مخزن عباس آباد، آب مناطق نه‌پله، حکیم نظامی، حافظ۱و۲، ارم، مفتح، عمار، بیمارستان امام خمینی(ره)،  فلکه کسری، باهنر، فلکه مدرس، شکارچی و جاده انهر، تا ساعت ۱۵ قطع یا با افت فشار  همراه خواهد بود.

سعید پاشازاده افزود: تا زمان ترمیم و رفع شکستگی خط انتقال آب، تانکرهای آبرسانی برای خدمات رسانی به همشهریان محترم در این مناطق مستقر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سرخه
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق ایوانکی
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!