Web Analytics Made Easy - Statcounter

جریمه خودروهای گازسوز فاقد معاینه فنی CNG موجب شده تا صف‌‌های طولانی در برابر مراکز فنی شکل گیرد و عده‌‌ای از این فرصت برای سودجویی بیشتر استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، هنوز دو ماه از اعلام مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مبنی بر اجباری شدن معاینه فنی ویژه خودرو‌های CNG به صورت سراسری و جریمه 50 هزار تومانی برای خودروهای گازسوز که فاقد معاینه فنی هستند نمی‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر در حالی منتشر شده که هیچ گونه اطلاعیه‌‌ گسترده‌‌ای در این باره داده نشده و مردم گلایه‌‌مند از این موضوع بودند که امروز خبر می‌دهند و از فردا خودروهای فاقد معاینه جریمه می‌‌شوند، بدون آنکه مراکز انجام  این معاینه را اعلام کنند و این موضع باعث شده که صف‌‌های طولانی جلوی مراکز معاینه فنی تشکیل بشود و برخی مراکز از این فرصت  سوء استفاده و جیب‌‌های مردم را خالی کنند.

بر اساس گزارشات مردمی هزینه‌‌ها در مراکز مختلف متفاوت است ولی این روزها مبالغی که از مردم می‌گیرند 185 هزار تومان بات تست مخزن و در صورت معیوب بودن مخزن‌‌ها 145 هزار تومان برای مخزن کوچک و 190 هزار تومان برای مخزن بزرگ را شامل می‌‌شود.

همچنین 40 هزار تومان نیز برای نصب درجه نشانگر میزان گاز داخل مخزن در داخل موتور اخذ و برگ معایه صادر می‌‌شود. البته هزینه‌‌های گرفته شده از مالکان خودرو مابین 220 تا 500 هزار تومان متغیر است و این در حالیست که هزینه‌‌های اعلام شده کم‌‌تر از این رقم‌‌هاست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پس از محرومیت سیدحسین حسینی از دیدار برابر تراکتور، هواداران و کادرفنی استقلال نگرانی زیادی بابت دروازه این تیم در تبریز داشتند. محمدرضا خالدآبادی که در این فصل هرگز در بازی های رسمی برای تیمش به میدان نرفته بود، در یک آزمون سخت و دشوار، مقابل تیم پرمهره حریف قرار گرفت.

با وجود این مسئله، اما خالدآبادی در جدال حساس برابر تراکتور، نمایش بسیار خوبی از خود نشان داد و با ایستادگی برابر حملات پردامنه حریف، توانست دروازه اش را بسته نگه داشته و با ثبت یک کلین شیت مهم در تبریز، به تهران بازگردد.

سنگربان جوانی که زیر سایه درخشش حسینی فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده بود، به خوبی وظیفه خود را در تبریز انجام داد تا استقلال با کسب یک امتیاز مهم از زمین بازی خارج شود.

در حاشیه تمرین امروز استقلال که با حضور هواداران برگزار شد، پدر محمدرضا خالدآبادی نیز در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت و مورد استقبال کادرفنی و بخصوص بهزاد غلامپور، مربی گلرهای این تیم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها