Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@07:44:34 GMT

فیلم لحظه هولناک زلزله و گرفتار شدن یک خانواده هنگام ریزش آوار 14+

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۴۱۱۲

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: به تازگی فیلمی از لحظه وقوع زلزله در سرپل ذهاب منتشر شده که نشان می دهد خانواده ای برای فرار از زیر آوار ماندن تلاش می کنند.

حجم ویدیو: 6.63M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در این فیلم فرد وحشت زده بجای چراغ قوه موبایل، دوربین را روشن می کند وفیلم ضبط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم لحظه های ویران شدن منزل یک شخص به همراه خانواده وی است که لحظه های دردآور زلزله و ریزش آوار را ثبت کرده است. هنوز از سرنوشت این خانواده اطلاعی در دست نیست.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898674

دیگر خبرها