Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@09:33:10 GMT

شرایط ویژه مرا به سمت مربیگری کشاند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۴۷۲۵

شرایط ویژه مرا به سمت مربیگری کشاند

نایب رئیس بانوان هیئت بسکتبال اصفهان گفت: شرایط بسکتبال اصفهان امسال طوری رقم خورد که هدایت تیم سوپرلیگی هیئت را پذیرفتم. سپیده جعفری بازیکن فصل قبل کوشاسپهر سبلان که امسال به عنوان سرمربی تیم هیئت بسکتبال اصفهان در سوپرلیگ آ شرکت کرده است، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره سرعتِ روی آوردن به دنیای مربیگری توضیح داد: پارسال از ابتدای فصل هم می‌گفتم که دیگر سال آخر بازی ام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات هیئت بسکتبال اصفهان، اسفند ۹۵ برگزار شد و بعد از ریاست جواد داوری به من پیشنهاد شد که نایب رئیس بانوان هیئت شوم.
وی افزود: امسال تیم ذوب آهن در دقیقه ۹۰ از سوپرلیگ بسکتبال بانوان انصراف داد و هیئت اصفهان تصمیم به تیمداری گرفت. با توجه به شرایط ویژه‌ای که قرارداد مالی هم در کار نبود، از من خواستند که هدایت این تیم را در سوپرلیگ برعهده بگیرم.
از همان ابتدا دنبال مدرک مربیگری بودم
جعفری با بیان اینکه مدرک مربیگری درجه یک دارد، گفت: امسال هم در امتحان مدرسی قبول شدم. به هر حال مربیان سوپرلیگی باید حتما مدرک مربیگری درجه یک داشته باشند. من از همان ابتدای بازی حرفه‌ای به دنبال مربیگری بودم و البته مدرک درجه ۳ داوری هم گرفتم.
سرمربی تیم بسکتبال هیئت اصفهان تاکید کرد: تمایل زیادی به مربیگری داشتم و حتی در کنار بازی، فصل‌های تابستان در اصفهان مربیگری می‌کردم. اتفاقا پارسال مربی تیم نونهالان اصفهان بودم که در مسابقات قهرمانی کشور اول شدیم و امسال هم در رده نوجوانان به مقام دوم رسیدیم.
جعفری با بیان اینکه فرصت‌هایی برای او پیش آمد که از این فرصت‌ها استفاده کرد، افزود: از همان ابتدا به مربیگری فکر می‌کردم؛ اما پارسال به فکر این بودم که بعد از خداحافظی چند سال استراحت کنم. با این وجود شرایط به شکلی رقم خورد که حالا حتی از دوران بازیگری هم پر مشغله‌تر هستم.
۱۰۰ درصد بومی هستیم
سرمربی تیم بسکتبال بانوان اصفهان گفت: اوضاع بدی در سوپرلیگ نداریم. بازیکنان سابق ذوب آهن و برخی بازیکنان شاغل در لیگ‌های پایین‌تر را به تیم خود آوردیم. ترکیب تیم ما ۱۰۰ درصد بومی است و بیشتر بازیکنان را متولدین سال‌های ۷۰ تا ۷۴ تشکیل می‌دهند.
وی ادامه داد: تا به حال در سوپرلیگ دو برد و چهار باخت داشته ایم که دلیل آن دیر شروع کردن تمرینات از یک هفته پیش از سوپرلیگ بود. با بهتر شدن بازیکنان انتظار داریم که در ادامه لیگ شرایط بهتری پیدا کنیم و با بهبود شرایط بدنی بازیکنان، باخت‌های خود را جبران کنیم تا به جمع چهار تیم برتر برسیم.
 شش تیم شرایطی شبیه به هم دارند
جعفری با بیان اینکه فقط هیئت اصفهان از این تیم حمایت می‌کند و قرارداد مالی وجود ندارد، گفت: اکثر تیم‌ها امسال همین شرایط را دارند و فقط دو تیم نفت و گروه بهمن را می‌توان متفاوت دانست. بقیه همه در یک سطح و کم تجربه هستند. حتی برخی تیم ها، بازیکنان امید و قهرمانی کشور خود را به سوپرلیگ آورده اند. به همین دلیل هم رسیدن به جمع چهار تیم چندان دور از دسترس نیست.
نایب رئیس هیئت بسکتبال اصفهان درباره کناره گیری ذوب آهن توضیح داد: از طریق هیئت اقدام کردیم که تیم ذوب آهن در سوپرلیگ حفظ شود، چون وقتی از لیگ آقایان رفتند، چندین سال دوری آن‌ها طول کشید. آن‌ها هم برای سوپرلیگ بانوان اعلام آمادگی کردند؛ اما حدود ۱۰ روز قبل از شروع مسابقات اعلام کردند که در لیگ امسال شرکت نمی‌کنند. کار سخت شد؛ اما هیئت اصفهان تلاش کرد که نماینده اش را در سوپرلیگ حفظ کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اصفهان برگزار و محمود یسلیانی به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی با حضور عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، جواد محمدی؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان اعضای مجمع در سرای ورزشکاران برگزار شد و محمود یسلیانی ریاست هیئت را بر عهده گرفت.

در این مجمع محمود یسلیانی و وجیهه مطهری برای ریاست هیئت کاندید شده بودند که مطهری پیش از شروع مجمع انصراف خودش را اعلام کرد در نهایت محمود یسلیانی با کسب 13 رای از 15 رای ماخوذه به ریاست هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اصفهان انتخاب شد.

همچنین بر اساس قانون، یسلیانی برای پست‌های نائب رئیس، خزانه‌دار و هیئت رئیسه به ترتیب وجیهه مطهری، عبدالرضا اسفنانی، فرشته جلالی، عبدالرضا پسیانی و علیرضا بهزادیان‌فر را پیشنهاد داده بود که افراد پیشنهادی با کسب 14 رای توانستند اعتماد اعضای مجمع را جلب کنند.

پیست اسکی دیزین بازگشایی شدمسیر تردد پیست اسکی شیرباد بازگشایی شد

 

پیست فریدونشهر بین‌المللی شد

جواد محمدی در ابتدای مجمع ضمن تقدیر و تشکر از حاضران در جلسه گفت: خدا را شاکرم که شرایط برگزاری این مجمع نیز فراهم شد و امیدوارم که امروز طلیعه روزهای خیلی خوب، امیدوار کننده و افتخارآفرین برای رشته اسکی در سطح استان اصفهان باشد.

وی افزود: امیدوارم که در فصول بارندگی نیز شاهد بارش نزولات آسمانی به ویژه برف باشیم تا هم از خیرات این رحمت‌الهی بهره‌مند شویم و هم رشته جذاب اسکی را با قدرت و پرطمطراق در سطح استان ادامه دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه رشته اسکی طی چند سال اخیر هم در سطح کشور و هم در سطح استان شاهد اتفاقات خوبی بوده و با پیگیری د همکاری فدراسیون و هیئت استان، پست اسکی فریدونشهر بین‌المللی شد و گواهی بین‌المللی پیست را دریافت کردیم و خوشبختانه شرایط خدماتی و امکانات پیست فریدونشهر، بهبود چشم‌‌گیری داشته و امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: روند توسعه اسکی با همدلی و هم‌افزایی جامعه اسکی ادامه خواهد داشت و باید در کنار توسعه اسکی روی برف، توسعه همه رشته‌های زیرمجموعه این هیئت به ویژه اسکی روی چمن را هم در دستور کار قرار دهیم؛ امسال اسکی روی یخ دختران اولین مقام بین‌المللی ورزش کشور را به دست آوردند و قطعا روزهای درخشانی در انتظار اسکی کشور است.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول