Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم بهرامی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: بیش از ۸۵۴۸ زائر این شهرستان در قالب ۶۱ کاروان‌های پیاده در ایام حزن و اندوه دهه آخر صفر و شهادت، ولی نعمه ما خراسانی‌ها حضرت ثامن‌الحجج (ع) به حرم مطهر رضوی تشرف پیدا می‌کنند.
وی بابیان این مطلب که کاروان ۳۰۰ نفره برادران اهل سنت نیز همنوا با شیعیان به سرپرستی مولوی امان‌الله برزگر همه ساله عازم مشهدالرضا است افزود: به‌جز زائران بخش مرزی صالح‌آباد که از مسیری دیگر عازم مشهد می‌شوند از مجموع ۶۱ کاروان پیاده ۷۴۴۸ زائر مرد و ۱۱۰۰ زائر زن مسیر تربت‌جام- فریمان- مشهد را طی سه و چهار روز می‌پیمایند که با استقبال گرم مردم و مسئولان شهری و محلی مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به برگزاری ۳ جلسه هم‌اندیشی با روسای ادارات و مسئولین مربوطه تصریح کرد: ضمن همراهی یک روحانی در تمامی کاروان‌ها، مسئولین و دو عضو کاروان‌ها هم نسبت به توصیه‌های ترافیکی، انتظامی، امنیتی، بهداشتی و فرهنگی توسط این اداره و منطقه انتظامی شهرستان توجیه شدند.

بهرامی اضافه کرد: چندین موکب شهری و بین‌راهی با همکاری و مشارکت مردم، ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، جمعیت هلال‌احمر، دفتر امام‌جمعه، فرمانداری، شهرداری، دانشکده علوم پزشکی، اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیأت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان تربت‌جام جهت پذیرایی، رفاه حال و خدمت‌رسانی به زائران آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) آماده و برپا شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه، شهادت شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم، آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر با حضور فرماندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اداری شهرستان در محل گلزار شهدای پیرانشهر برگزار شد.

همچنین به این مناسبت مراسم دیگری نیز با حضور جمعی از مسئولین و معلمین این شهرستان برگزار شد.

اجرای سرود و سخنرانی مسئولین و اهدای جوایز به معلمین نمونه از جمله برنامه های مهم این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود