Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: در آ‌ستانه فرارسیدن هفته بسیج، یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به همت قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه و آستان قدس رضوی در مناطق محروم استان خراسان جنوبی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جمعی از مسئولان قرارگاه ثامن الائمه ۲، بسیج سازندگی و آستان قدس رضوی امروز (۲۷ آبان) راهی روستاهای محروم سربیشه و نهبندان شدند تا در آستانه فرارسیدن هفته بسیج،‌ یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی را بین نیازمندان این مناطق توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام محمدرضا توکلی نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثامن الائمه ۲ در حاشیه توزیع این بسته های حمایتی در روستای چاه عباس اردونی شهرستان نهبندان به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: ۲۵۰ بسته معیشتی امروز بین مردم روستای چاه عباس اردونی نهبندان توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر یک از این بسته های معیشتی ۱۴۰ هزار تومان است،‌افزود: همچنین ۲۰۰ بسته معیشتی امروز در روستای درخت توت بخش درح شهرستان سربیشه توزیع شد.

 

حجت الاسلام توکلی ادامه داد: این اقدام با هدف محرومیت زدایی و کمک به مردم مومن و متدین مرزنشین استان انجام شده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی با نرخ ۴ درصد برای اشتغالزایی و تولید در حوزه های عمران،‌سدسازی،‌ کشاورزی و عشایر در مناطق روستایی در دستور کار قرار دارد،‌گفت: این مهم با همکاری قرارگاه ثامن الائمه ۲، بسیج سازندگی استان و آستان قدس رضوی انجام می شود.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)