Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- مردم چهارمحال و بختیاری با تمام توان در مسیر کمک به زلزله زدگان کرمانشاهی وارد شده اند و ارسال کمک ها از آب و مواد غذایی تا محصولات بهداشتی در این استان همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مردم استان چهارمحال و بختیاری از ابتدای وقوع زمین لرزه در کرمانشاه و بی خانمان شدن بسیاری از اهالی روستاها و شهرها در این منطقه اقدام به اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی برای کمک به زلزله زدگان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای وقوع این حادثه محموله های آب معدنی در این استان آماده سازی شده و به مناطق مختلف زلزله زده ارسال شد. برخی از موسسه های خیریه نیز محصولات بهداشتی و مواد غذایی و چادر خریداری و به استان های زلزله زده غرب کشور ارسال کردند.

در حال حاضر پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی توسط هلال احمر و سپاه در مناطق مختلف استان چهارمحال و بختیاری فعال شده است و مردم برای کمک به زلزله زدگان استقبال قابل توجهی داشته اند.

چادرهای جمع آوری کمک های مردمی هلال احمر به سرعت توسط کمک های مردمی پر می شود. پتو، آب معدنی، پوشاک، محصولات بهداشتی و...مهمترین کالاهایی هستند که توسط مردم به پایگاه های جمع آوری محصولات  بهداشتی اهدا می شود.

یکی از مردم شهر فرخ شهر که لباس زمستانی به پایگاه جمع آوری اهدا کرده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شرایط آب و هوایی کرمانشاه مشابه استان چهارمحال و بختیاری است و هوا شب ها در این منطقه سرد است.

وی عنوان کرد: کودکان این منطقه نیازمند لباس گرم هستند که من به همراه خانواده ام اقدام به اهدای لباس گرم کرده ایم .

وی اظهار داشت: زلزله کرمانشاه حادثه بسیار تلخی بوده است و امیدوارم دولت و مردم کمک کنند که مشکلات این زلزله زدگان هر چه سریع تر حل شود.

۶۰ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در استان چهارمحال و بختیاری فعال شده استمدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۶۰ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در استان چهارمحال و بختیاری فعال شده است.

سید احمد مرتضوی فرد تصریح کرد: پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به زلزله زدگان در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری فعال شده اند.

وی ادامه داد: ۱۰ تن مواد غذایی از استان چهارمحال و بختیاری آماده سازی شده و به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۱۵ هزار آب معدنی توسط هلال احمر به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

وی اظهار داشت: محموله های دیگر آب معدنی نیز توسط هلال احمر آماده سازی شده است که در صورت اعلام نیاز به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال می شود.

مردم در کمک به زلزله زدگان غرب کشور حضور پر رنگی داشته اند و کمک ها همچنان توسط مردم ادامه داردمدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مردم در کمک به زلزله زدگان غرب کشور حضور پر رنگی داشته اند و کمک ها همچنان توسط مردم ادامه دارد.

وی ادامه داد: ۵۰ امداد گر از استان چهارمحال و بختیاری در کمک رسانی به مردم زلزله زده غرب کشور در حال فعالیت هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت چهارمحال و بختیاری نیز از ارسال محموله غذایی به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد و گفت: محموله ای به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.


نعیم امامی عنوان کرد: یک هزار قوطی شیر خشک، هزار تخته پتو، ۷۵۰ عدد کنسرو، یک هزار و ۸۰۰ ظرف عصاره مالت، کنجد و عسل، کره بادام زمینی، ۳۰ هزار بطری آب معدنی، ۱۶۰۰ بسته لوازم بهداشتی، ۳۶۰ بسته رشته و یک تن قند و شکر برای زلزله‌زدگان غرب کشور ارسال شده است.

ارسال محموله های غذایی از استان چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین ۵۰ جفت کفش نیز همراه با این محموله مواد غذایی برای مردم منطقه ارسال شده است.

وی عنوان کرد: این محموله غذایی با کمک خیران و واحد های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری تهیه و ارسال شده است.

رئیس مجمع امورصنفی شهرکرد نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: یک محموله مواد غذایی و بهداشتی از سوی بازاریان شهرکرد جمع آوری و به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

نجف کریمی بیان کرد: این محموله شامل چهار تن آرد، یک هزارتخته  پتو، یک هزار بطری آب معدنی، یک تن برنج، دوتن مواد غذایی، ۵۰۰ بسته  لوازم  بهداشتی است.

وی افزود: محموله‌های بعدی نیز پس از جمع‌آوری به این مناطق فرستاده می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات