Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گرارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، قصه «نامه آخر» در چهار دهه روایت می شود و درخلاصه داستان آمده است: حامد و هما جستجویی عاشقانه را آغاز می کنند اما... این قصه در منطقه زرین دشت فیروزکوه فیلمبرداری شده است و مکان هایی چون خانه، ایستگاه قطار، زمین های کشاورزی، مسجد و محله از لوکیشن های اصلی آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گیتی قاسمی، مجید واشقانی، ویدا جوان، نسیم ادبی، محیا اسناوندی، دریا دریایی و عزیز هنرآموز بازیگرانی هستند که در این اپیزود ایفای نقش کرده اند. نامه آخر پیش از این از شبکه سه سیما پخش شده بود که بازپخش آن در شش قسمت از امشب از شبکه یک آغاز می شود.

سایر عوامل تولید این اثر عبارتند از: مدیرتصویربرداری علی محمد زاده، دستیار اول کارگردان حمید غفار زاده، برنامه ریز فرزین فتحی، نویسنده مینا خدیوی، مدیر تولید حسین پورکیانی، تدوین احسان شیبانی، مدیر تدارکات علی رضایی، صدابردار محمد حبیبی، طراح صحنه و لباس سحر شهامت، طراح گریم داریوش صالحیان و منشی صحنه فرشته حجازی.

مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر به تهیه کنندگی احمد زالی درگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است که هر شب حوالی ساعت 22:15 از این شبکه پخش می شود.

501

نامه آخر روزهای بهتر دانش اقباشاوی شبکه یک گیتی قاسمی نسیم ادبی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما

آفتاب‌‌نیوز :

داستان فیلم سینمایی «مست عشق» همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد که شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور دارند.

زنده‌یاد مرتضی پورصمدی که در این فیلم با حسن فتحی همکاری داشته است، همانند همیشه تصاویری جذاب به یادگار گذاشته است؛ تصاویری که با رنگ‌بندی‌ها و قاب بندی‌ها، برای مخاطب چشم‌نواز است.

البته ثبت این تصاویر برای فیلمبرداری که تجربه عکاسی و مستندسازی داشته، دور از ذهن نیست، اما افسوس که نمایش «مست عشق» در فقدان پورصمدی برای سازندگان فیلم باقی ماند و در اولین شب نمایش آن در یک محفل سینمایی، فرهاد توحیدی فیلم‌نامه‌نویس این اثر، از او یاد کرد.

مرتضی پورصمدی می‌گفت، «معمولا سعی دارم برای کارگردان و حقوقی که او در زیبایی‌شناسی خروجی و نهایی کار دارد، احترام قائل باشم و در ابتدای کار نیز سعی می‌کنم، تصاویری تهیه و درباره آن‌ها با کارگردان گفتگو کنم تا به آن‌چه دلخواه اوست نزدیک‌تر شود» و حالا نتیجه این سبک کاری در مست عشق» حسن فتحی نمایان است.

او همچنین می‌گفت از دیگر شانس‌های بزرگ من آن است که تربیت‌شده نسلی هستم که با افراد بسیار جذابی کار مشترک داشته‌ام و مسایل متعددی را از آن‌ها آموخته‌ام. افرادی، چون فرهاد ورهرام، ناصر تقوایی، ضابطی جهرمی و ... هریک علاوه بر عرصه‌های کاری نکات اخلاقی مهمی را به من آموختند که از تمام آن‌ها سپاسگزارم.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟