Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:01:07 GMT

ویژه‌برنامه‌های شبکه اشراق در روزهای پایانی ماه صفر

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۶۱۴۹

ویژه‌برنامه‌های شبکه اشراق در روزهای پایانی ماه صفر

زنجان- هم‌زمان با سالروز شهادت هشتمین ستاره پرفروغ آسمان ولایت و امامت، صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه‌برنامه‌هایی را تهیه و پخش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از صدا و سیمای مرکز استان زنجان، «هوای حرم» ویژه‌برنامه‌ای است که روز یکشنبه (۲۸ آبان‌ماه) ساعت هفت صبح به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی میثم نبی از رادیو زنجان پخش می‌شود و زندگانی گهربار آن امام همام و رویدادهای معاصر با دوران خلافت مامون عباسی را تبیین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بهره‌گیری از نقطه نظرات کارشناسان مذهبی، توجه به مکارم اخلاق امام هشتم و کاربرد آن در زندگی امروز، پخش گزیده سخن و کلام بزرگان، پیامک مخاطبان، پخش گزارش، مداحی و مرثیه سرایی و ...، از بخش‌های مختلف این برنامه است.

گزیده برنامه سلام زنجان نیز از ساعت هشت صبح روز یکشنبه (۲۸ آبان‌ماه) به مدت ۴۰ دقیقه، سالروز شهادت امام هشتم را پوشش خواهد داد. معاونت سیما نیز ویژه‌برنامه راه ولایت را برای این مناسبت تدارک دیده است و سعی دارد با حضور کارشناسان صاحب‌نظر به بررسی سیره عملی امام رضا (ع) و سیر اتفاقات منجر به شهادت ایشان، بپردازد که این برنامه امشب (۲۷ آبان‌ماه) از ساعت ۲۱ به مدت ۴۵ دقیقه به تهیه‌کنندگی محمدجواد حسین‌خانی پخش می‌شود.

 برنامه «آلاچیق» نیز از ساعت ۱۰ صبح روزهای شنبه و یکشنبه به مدت ۶۰ دقیقه به صورت ویژه به مناسبت شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) پرداخت می‌کند که تهیه‌کننده این برنامه اکبر مهران‌پور است. همچنین ارتباط تلفنی با مشهد مقدس و حرم مطهر ثامن‌الحجج، بیان سبک و سیره زندگی امام هشتم (ع)، مداحی و ... نیز از جمله آیتم‌هایی است که در روز شهادت این امام همام در برنامه‌های مختلف تولیدی و تأمینی برنامه‌ریزی شده است.

سایر برنامه‌های شبکه‌های استانی سیما و صدا هم به فراخور موضوع، با حال و هوای این روز پخش خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان » به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از خانمی باردار عشایر نشین است که در روستایی صعب العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌های رو به رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت 18 و جمعه‌ها ساعت 9 از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری

دیگر خبرها

  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری