Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست دانشجویی با موضوع چگونه به کتاب علاقه مند شویم در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، استاد دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره در این نشست گفت: «بی شک گسترش کتاب خوانی به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر، تنها زمانی به فرهنگی عمومی تبدیل می شود که جامعه آن را نیازی پایان ناپذیر و وسیله ای برای رشد و پویایی شخصیت خود بداند و مطالعه، در کنار سایر کارهای روزانه، در زندگی مردم وارد شود و اینگونه نباشد که کتاب، به افراد خاصی از جامعه اختصاص داشته باشد ؛ بلکه همگان تکامل و پیشرفت را در انس با کتاب بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»پ

حلاج افزود: «برای پیش گیری از معضلات اخلاقی، بالابردن سطح تحصیلی جوانان و نیز پیشرفت وضعیت فرهنگی خانواده ها، باید آنان را به مطالعه هرچه بیشتر تشویق کنیم؛ چرا که پرورش ذهن خلاق و مبتکر دانش پژوهان و تقویت روحیه علمی و دینی نسل این مرز و بوم همه در گرو مطالعه است.»

وی در پایان به سؤالات دانشجویان در این خصوص پاسخ داد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر

فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام رونمایی ازهشت کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر اظهار کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی از یک سو و پژوهش و نوشتن از سوی دیگر، به آگاهی‌بخشی و توانمندسازی بیشتر نسل آینده که دانش‌آموزان امروز و آینده‌سازان کشور هستند، کمک بسیاری خواهد کرد؛ چراکه راه سازندگی، پیشرفت و بالندگی کشور در گروه دانش‌افزایی، اندیشه‌ورزی و نگه‌داشت آن است.

وی اضافه کرد: از دانش‌آموزان پژوهشگر پشتیبانی خواهیم کرد و در راستای چاپ و انتشار داستان‌های آنان با کمک معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی و والدین اقدامات لازم را انجام خواهد داد. 

به گزارش انا، در آیین گرامیداشت هفته معلم از کتاب‌های آرزوی نیلوفر، ماجراجویی در جنگل، پروانه کوچولوی تنها، دختر دریا، دریاچه نقره‌ای، سفر به فضا، در آرزوی دیدن دریا و کتاب در جستجوی مادر که توسط دانش‌آموزان پایه سوم تا ششم دبستان دخترانه و به کمک آموزگاران این آموزشگاه نوشته و طراحی شده بود رونمایی و از دانش‌آموزان این آموزشگاه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر
  • استقرار ۴۵ هسته فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد زاهدان/ جذب دانشجویان در قالب طرح پویش
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند