Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: هرچند تغییر بودجه بسیار سخت است اما با پیگیری نمایندگان برای ارتقاء جایگاه اعتباری استان اقدام شده و امسال شاهد اتفاق خوبی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن طاهرخانی روز شنبه در نشست خبری و در پاسخ به سوال خبرنگاران از دغدغه مجمع نمایندگان استان برای تقویت اعتبارات استان خبرداد و اظهارداشت: وضعیت اعتباری استان مناسب نیست اما تغییر ردیف های بودجه ای هم سخت و فنی است ولی با پیگیری های انجام شده امیدواریم امسال شاهد تغییرات مناسبی در این بخش باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درپاسخ به سوالی درخصوص رسیدگی به مناطق محروم بیان کرد: در حوزه عمران و آبادانی مناطق محروم و روستاها کارها بسیار خوب و عالی پیش می رود و شاهد تحول اساسی در مناطق هستیم و امیدواریم روند خدمت رسانی در این مناطق همچنان با شتاب صورت گیرد.

مدیران ضعیف را به رسانه ها معرفی می کنیم

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص نظارت بر نحوه انتخاب مدیران شایسته در استان بیان کرد: امروز در کشور، استان و شهرستان به مدیران قوی و کاربلد نیازمندیم و مجمع نمایندگان در خصوص نمایندگان ضعیف موضع گیری داشته و خواهد داشت.

وی بیان کرد: در گذشته هم به انتخاب برخی مدیران انتقاد داشته ایم اما به آن توجه نشده است اما از این پس اگر مدیری ضعیف بود و نظر نمایندگان را اعمال نکردند اسامی مدیران ضعیف را به رسانه ها اعلام خواهیم کرد تا به مردم معرفی کنند.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در خصوص عزل و نصب ها آنچه را که فکر کنم به نفع مردم استان است مطرح می کنم هرچند اعتقاد دارم مدیر ۱۰۰ درصدی پیدا نمی شود اما هرجا از ما نظرخواهی کنند حتما افراد شایسته را معرفی وتایید میکنیم.

وی گفت: در استان هم مدیران قوی داریم و هم مسئول ضعیف و ناکارآمد که دیدگاه خود را به استاندار اعلام می کنیم تا تصمیم گیری درستی صورت گیرد.

از مشاوره رسانه ها استفاده می کنم

طاهرخانی در خصوص استفاده از ظرفیت رسانه ها نیز اظهارداشت: باور دارم رسانه ها روشنفکران جامعه هستند که می توانند در توسعه استان و تصمیم گیرهای مدیران نقش مهمی ایفا کنند و تلاش می کنم از دیدگاه شما استفاده کنم.

با اعطای تابعیت به بیگانگان مخالفم

وی در خصوص اعطای تابعیت به اتباع بیگانه هم اظهارداشت: صلاح نیست به اتباع بیگانه تابعیت داده شود بلکه بهتر است اجازه اقامت داده شود تا با چالش های دیگر مواجه نشویم.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد تعطیلی کارخانه ها تصریح کرد: تطعیلی واحدهای صنعتی از مشکلات کشوری است که باید مسئولان سه    

طاهرخانی یادآورشد: مدیران باید با نمایندگان در تعامل باشند و از ظرفیت آنها برای پیشبرد امور استفاده کنند و مسئولی که نتواند این همکاری را برقرار کند شایسته مدیریت نیست.

وی گفت: ما دنبال کار شخصی نیستیم و تلاش می کنیم در دوران مدیریت خود خدمتی ماندگار به مردم ارائه کرده و مشکلات آنها را حل کنیم و خط قرمز ما رعایت جایگاه ولایت فقیه است.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد همراهی مجلس با دولت اضافه کرد: شاید در طول ادوار مجلس بی نظیرترین و بیشترین همراهی نمایندگان با دولت در این دوره صورت گرفته و ما با درک شرایط حساس جهانی و منطقه تلاش کردیم به آرامش فضای داخلی کمک کنیم.

وی در خصوص مسکن مهر اظهارداشت: ایده اولیه مسکن مهر بسیار خوب بود اما در اجرای و مکان یابی بدترین روش اتخاذ شد و باید کسانی که این طرح را اینگونه عملیاتی کردند بازخواست شوند و مورد سوال قرار گیرند که اعتبارات کشور را اینگونه هدر دادند وموجب نارضایتی شدند.

موافق حذف ماده ۱۰۰ هستم

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین درخصوص کمیسیون ماده ۱۰۰ تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در کمیسیون ماده ۱۰۰ ایجاد شده و روزنه ای برای خلاف و رانت خواری است شدیدا با حذف این ماده موافقم تا کارها روان شود.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم معماری و شهرسازی خود را با استانداردهای جهانی منطبق کنیم باید ماده ۱۰۰ حذف و یا اصلاح شود تا ناهنجاریهای شهری کاهش یابد.

استاندار فرد باتجربه و متفکر است

طاهرخانی در ادامه در خصوص ارزیابی خود از استاندار جدید هم گفت: آقای زاهدی را فردی با تجربه و متفکر و باحوصله دیده ام و امیدوارم تجربه ارزشمند ایشان برای توسعه استان مفید باشد.

نماینده ای تمام عیار نیستم اما فرهنگی و اخلاق مدارم

وی در پاسخ به سوالی در خصوص این که به عملکرد خود چه نمره ای می دهید اظهارداشت: خود را نماینده ای تمام عیار نمی دانم اما رویکرد فرهنگی دارم و به اخلاق پایبند هستم و تلاش می کنم ضمن توجه به این بخش در عرصه های ملی هم دیدگاههای خود را ارائه کنم و مفید باشم.

طاهرخانی اضافه کرد: خوشبختانه توانستم به عنوان نماینده ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب شوم و امیدوارم در این عرصه نیز به عنوان نماینده استان موفق عمل کنم.

وی در خصوص منطقه آزاد تاکستان هم گفت: خوشبختانه مجوز این منطقه صادر شده اما عملیاتی شدن آن زمان لازم دارد وبااین طرح شاهد تحولی در اقتصاد منطقه خواهیم بود.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند

نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا ضمن تأکید مجدد بر لزوم آتش‌بس فوری در غزه، خواستار بازگشایی تمامی گذرگاهها در این باریکه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عمار بن جامع» نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا در خصوص ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، گفت که این منطقه هم اکنون نیاز به توقف جنگ و ورود حجم گسترده کمک‌ها دارد.

به نوشته الجزیره، او گفت که هم اکنون پرتاب هوایی کمک‌ها تنها گزینه ورود آب و غذا و دارو به غزه است و این در حالی است که این روش تنها 3 دهم درصد نیاز اهالی غزه را برآورده می‌کند.

درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل

عمار بن جامع همچنین گفت که اسرائیل تاکنون هیچ دلیل و سندی در خصوص ادعاهای مطرح شده علیه آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) ارائه نکرده است.

او افزود: «باید تمامی زمینه‌ها برای فعالیت آنروا در غزه به خصوص در مناطق شمالی فراهم شود، نیروهای امدادی بین‌المللی برای ورود به شمال غزه باید نگران مورد هدف قرار گرفتن از سوی نظامیان اسرائیلی باشند».

نماینده الجزایر همچنین در خصوص هرگونه عملیات زمینی در رفح هشدار داد و گفت که کشورهای جهان به هیچ عنوان نباید اجازه چنین رویدادی را بدهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات