Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسماعیل بیات در جلسه کمیته اشتغال شهرستان ایجرود، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود سال گذشته مبلغ 9 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.
وی بر ضرورت آموزش جوانان و افراد جویای کار تاکید کرد و افزود: اداره فنی و حرفه ای شهرستان باید دوره های آموزشی خود را متناسب با نیاز منطقه برنامه ریزی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول تصریح کرد: نهادهای مرتبط با کمیته اشتغال باید با شناسایی نیازهای منطقه، فرصت های شغلی جدیدی را برای جوانان فراهم کنند و آموزش ها و مهارت های لازم را ارائه دهند.
بیات با بیان اینکه ظرفیت های بخش تعاونی در ایجاد اشتغال در شهرستان مغفول مانده است، خاطر نشان کرد: ضروری است تا کمیته اشتغال شهرستان برای جلسه آینده، پیشنهادات خود را برای رونق بخش تعاونی جمع بندی و ارائه کند.
فرماندار ایجرود، برند سازی و تولید نان بستنی در روستای چاپوق را یکی از برنامه های اشتغال روستایی این شهرستان برشمرد و ادامه داد: دستگاه های ذی ربط در بحث کمیته اشتغال باید هر چه سریع تر نسبت به ساماندهی و اعطای تسهیلات تولید نان بستنی در روستای چاپوق اقدام نمایند.

 

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ سرپرست فرمانداری کاشان، عملکردِ گل محمدی را در هر هکتار چهار تن و در صورت وارد نشدن خسارت و حوادث غیرمترقبه، حدود ۱۰ هزار تن برآورد کرد.
محمدی فشارکی افزود:در فصل گل چینی پنج هزار نفر مشغول به کار می‌شوند و در گلابگیری‌های صنعتی و سنتی نیز نزدیک به ۵۰۰۰ نفر مشغول به کار هستند.
وی گفت: کاشان، رتبه نخستِ وسعت زیر کشت و تولید در استان اصفهان و رتبه اولِ میانگینِ عملکردِ تولید در واحد سطح گل محمدی کشور را دارد و حدود پنج هزار باغدارِ گل محمدی در این شهرستان اشتغال دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی گفت: گل محمدی از نظر نیاز آبی، محصولی کم آب بَر است و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری، در صورت وارد نشدنِ خساراتِ حوادث غیر مترقبه، بیش از ۱۰ هزار تن گل محمدی از گلستان‌های این شهرستان برداشت و نزدیک به ۴۰ میلیون لیتر گلاب و ۳۰۰ لیتر اسانس گل محمدی از باغ‌های گل محمدی این شهرستان استحصال می‌شود
مدیر جهاد کشاورزی کاشان افزود: حدود چهار و ۳۰۰ نفر سالانه در صنعت گلابگیری و استحصال عرقیجات در واحد‌ها و کارگاه‌های گلابگیری شهرستان اشتغال دارند.

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • هنرآموزی که برای هنرجویانش اشتغالزایی کرد
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان