Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@18:46:50 GMT

پلمپ75مدرسه فوتبال غیرمجازتهران

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۷۶۹۷

با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال 75 مدرسه فوتبال غیرمجاز استان تهران پلمپ شدند. ناطقان: درحالیکه حدود سه هفته پیش کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از پلمب شدن 116 مدرسه فوتبال غیرمجاز خبر دادند، شنیده می شود 75 مدرسه غیر مجاز در استان تهران فعالیت می کردند و حال با حکم کمیته اخلاق ادامه فعالیت این مدارس در سطح فوتبال پایتخت ممنوع اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وکیل علی کریمی عصر پنج شنبه هفته گذشته در کمیته اخلاق حاضر شد و نسبت به اظهارات حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت تهران علیه موکل خود شکایتی را مطرح کرد. برهمین اساس قرار است جهانیان هم در روزهای آتی در کمیته اخلاق حاضر شود و نسبت به حرف هایی که علیه علی کریمی زده است توضیحاتی را ارائه دهد.

مسئولان کمیته اخلاق قصد دارند پس از شنیدن دفاعیات مالک باشگاه نفت حکم این پرونده را صادر می کند.

از طرفی ناصر فریادشیران هم که به دلیل آتش زدن پیراهن نفت به کمیته اخلاق حاضر شده بود دفاعیات خود را در کمیته اخلاق مطرح کرد و قرار است اعضای این کمیته پس از بررسی مستندات مدیر سابق آکادمی باشگاه نفت حکم او را اعلام کنند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: پلمپ ، مدرسه فوتبال ، غیرمجاز ، تهران

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در حالی روز 24 فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر به تساوی دو بر دو رسیدند که گزارش نماینده فدراسیون برای کمیته انضباطی منجر به جریمه برای مربی گلرهای نارنجی پوشان شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که طی روزهای اخیر دوباره فعالیت زیادی داشته و باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان در لیگ برتر و دسته‌های پایین‌تر را با محرومیت و جرایم مالی سنگین مواجه کرده، امروز هم رای رحمان احمدی، مربی دروازه‌بانان مس رفسنجان را صادر نمود.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است:

«دیدار تیم های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه تعلیق می شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند که این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.»

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران