Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@20:31:32 GMT

اسحاق جهانگیری در جلسه مدیریت بحران چه گفت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۷۸۱۲

اسحاق جهانگیری در جلسه مدیریت بحران چه گفت

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری محورهای سیاست دولت در زمینه رسیدگی به مشکل مسکن زلزله زدگان و نیز بحث مهم استحکام ساختمان ها در کشور را تشریح کرد و گفت: نباید با سیاه نمایی و انکار خدمات ارائه شده به زلزله زدگان کارآمدی نظام را زیر سوال ببریم

ایران آنلاین / محورهای مهم اظهارات جهانگیری به نقل از ایسنا در پی می آید

 نباید با سیاه نمایی و انکار خدمات ارائه شده به زلزله زدگان کارآمدی نظام را زیر سوال ببریم ????اسکان زلزله زدگان باید با سرعت هرچه بیشتر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
????مردم زلزله زده نباید برای فصل سرما دغدغه داشته باشند. ???? اسکان موقت و دائم مردم باید با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شود. ????دولت مقرر کرد که هلال احمر، بتواند کمک‌های کشورهای داوطلب را دریافت کند. ????نباید از کنار عدم استحکام ساختمان های نوساز به سادگی عبور کرد. ????پیمانکاران ساختمان های نوساز که از استحکام برخوردار نیستند باید بازخواست شوند. ????مسئولان، دستگاه های مختلف و مردم کشور همه آنچه در توان داشتند را به کمک هموطنان کرمانشاهی آوردند. ???? از صدا و سیما و همه رسانه‌ها می‌خواهیم که خدمات انجام شده که نشانگر کارآمدی نظام است را به درستی منعکس کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل

مهدی خدمتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا آخر وقت شنبه مرکز و شمال استان اردبیل درگیر بارندگی های شدید و سیل آسا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جلسه های اضطراری شورای مدیریت بحران برای انجام هماهنگی لازم تشکیل شد، خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان ها به ویژه شهرهای شمال اردبیل مدیریت بحران با آمادگی کامل پای کار است تا بتوانیم بارندگی شدید روزهای آینده را مدیریت کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته شاهد حادثه تلخ فوت ۷ نفر از هموطنان بر اثر سیل شمال استان اردبیل بودیم، گفت: امسال با تمهیدات اندیشدیده شده امیدواریم شاهد چنین حوادث تلخ در اردبیل نباشیم.

خدمتی با بیان اینکه در حال حاضر اردبیل وارد هشدار سطح زرد هواشناسی شده است، تصریح کرد: به کوهنوردان توصیه کرده ایم تا صعودهای خود را به روزهای آینده موکول کرده و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

وی همچنین از کشاورزان و دامداران خواست؛ توصیه های هواشناسی را به دقت مشاهده کرده و برای جلوگیری از خسارت های احتمالی تمهیدات لازم را بیندیشند.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل همچنین از میهمانان خواست؛ با خودداری از اتراق در مسیل ها و کنار رودخانه ها حوادث مشابه سیل سال گذشته را رقم نزنند.

کد خبر 6098205

دیگر خبرها

  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است