Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@11:05:29 GMT

پیکه فینال لالیگا را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۸۸۰۰

بارسلونا شنبه شب در هفته دوازدهم لالیگا به مصاف لگانس رفت و با دبل لوییس سوارس پیروز شد. آبی اناری‌ها با این برد صدرنشینی شان را حفظ کردند اما یکی از بازیکنان مهم خود را برای دیدار حساس هفته آینده از دست دادند.

جرارد پیکه در بازی امشب کارت زرد دریافت کرد و پنج کارته شد. او به همین خاطر نمی‌تواند برابر والنسیا به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیدار حساس والنسیا و بارسلونا در مستایا برگزار خواهد شد و اگر آبی اناری‌ها پیروز این بازی شوند تقریبا نیمی از راه قهرمانی را طی خواهند کرد.

والنسیا با چهار امتیاز اختلاف، نزدیک‌ترین تعقیب کننده بارسا است.

بارسلونا که هفته پیش خاویر ماسچرانو را به علت آسیب دیدگی از دست داده بود با مصدومیت پیکه به مشکلاتش افزوده شد.

این تیم تنها از دو مدافع میانی می تواند در بازی آینده خود بهره ببرد. ساموئل اومتیتی و فرمایلن در خط دفاع بارسا خواهند بود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند هفته قبل اعلام کرده بود که دیگر تصمیم برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد و هر اتفاقی هم که رخ دهد در انتهای فصل جاری نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد و به دوران حضورش در بارسا به عنوان مربی پایان خواهد داد.

از همون زمان اعلام شد که خوان لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا مربی جوان را از تصمیمی که گرفته منصرف کند و در نهایت موفق به انجام این کار شدند و او را راضی کردند که فصل آینده هم در سمت سرمربی این تیم حضور داشته باشد.

سرمربی و رئیس بارسلونا روز گذشته در نشست خبری این تصمیم را به صورت رسمی به خبرنگاران و هواداران این تیم اعلام کردند و تباس ساعاتی بعد در پاسخ به سوالی در این باره به رسانه‌ها گفت:«ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیمی است که این باشگاه گرفته است.

من روی چنین مسائلی تمرکز نمی‌کنم و به همین دلیل مهم نیست که آیا این اتفاق من را شگفت زده کرده است یا نه. در جایگاهی نیستم که درباره مربیان و کارهایی که انجام می‌دهند صحبت کنم. اگر لاپورتا معتقد است که این تصمیمی درست برای بارسلوناست و ژاوی خوشحال است، پس این بهترین تصمیم برای بارسا خواهد بود اما من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.»

دیگر خبرها

  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!