Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:01:06 GMT

دستگیری سارقان احشام در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۹۶۱۸

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ محمود سعادتی سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در بخش بمپور شهرستان ایرانشهر تحقیقات پلیسی برای بررسی موضوع آغاز شد.

وی تصریح کرد: ماموران با گشت زنی هدفند در حوزه استحفاظی و بررسی سابقه سارقان سابقه دار موفق شدند یک نفر از سارقان را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارق به بزه انتسابی خود با همکاری همدستش افزود: تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارق دیگر آغاز که پس از شناسایی با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از حیات خلوت مخفیگاه وی ۱۵ راس دام سرقتی را کشف و به مالباختگان تحویل دادند.

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان ضمن اشاره به تحویل سارقان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان در ایرانشهر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۳ درصدی تصادفات جاده ای/ دستگیری ۴۸ باند سارقان حرفه ای

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سردار جلیل موقوفه ئی ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران و رسانه های گروهی گفت: درود و سلام می فرستیم بر یگانه منجی عالم بشریت و روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت به ویژه شهدای فراجا که امنیت حال حاضر را مدیون خون پاک این عزیزان هستیم.

وی با تشکر و قدردانی از حضور باشکوه و پرشور مردم در حماسه ۱۱ اسفندماه که به حق خوش درخشیدند، افزود: بار دیگر دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی، بسیج و ... از این آزمون سربلند بیرون آمدند و انتخابات در امنیت کامل و به دور از هرگونه مشکل خاصی به سرانجام رسید.

سردار موقوفه ئی با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در انعکاس مشکلات مردم به پلیس به دور از هرگونه جانبداری اضافه کرد: از مردم شریف، انقلابی و ولایی که پلیس استان را در اجرای تمامی ماموریت ها یاری رساندند تقدیر و تشکر می کنم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در ماه رمضان ماه بهار قرآن و بندگی خداوند متعال قرار داریم و پیشاپیش سال جدید را به همه مردم عزیز استان تبریک و شادباش عرض می کنم، اذعان داشت: با تشدید نظارت های پلیس در جاده های استان سال خوبی را برای شهروندان در عید امسال که مصادف با ماه مبارک رمضان شده است، از خداوند متعال خواستاریم.

اجرای ۶ مرحله طرح فتح

سردار موقوفه ئی در ادامه به اجرای موفق ۶ مرحله طرح فتح در طول سال ۱۴۰۲ اشاره و تاکید کرد: طرح های مختلفی منجمله طرح امنیت محله محور، مبارزه با ارازل و اوباش، خرده فروشان مواد مخدر، طرح آرامش و .... در راستای تامین نظم و امنیت در استان اجرایی شد و به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردیم.

دستگیری ۴۸ باند سارقان حرفه ای

موقوفه ئی با بیان کاهش ۱۰ درصدی وقوع سرقت در مدت ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ ، نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: پلیس آگاهی با تلاش های شبانه روزی و مجاهدانه موفق به افزایش ۱۷ درصدی کشفیات سرقت نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ شد.

وی به شناسایی و دستگیری ۴۸ باند سارقان حرفه ای غیر بومی در نتیجه زحمات کارآگاهان پلیس آگاهی اشاره و اضافه کرد: تمامی این دستاوردها در نتیجه تعامل خوب دستگاه قضایی با پلیس استان به دست آمد و از تلاش های شبانه روزی و بی وقفه فرماندهان انتظامی شهرستان ها در این زمینه نمی بایست غافل شد.

کاهش ۲۳ درصدی تصادفات

سردار موقوفه ئی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ افزایش ۲۸ درصدی تصادفات جاده ای را شاهد بودیم؛ به تلاش های خوب کارکنان پلیس راه و زحمات و مدیریت استاندار استان در برگزاری جلسات راهبردی در تمامی زمینه ها اشاره کرد و اظهار داشت: در نتیجه همکاری و همیاری تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با پلیس موفق به کاهش ۲۳ درصدی تصادفات در سال ۱۴۰۲ شدیم.

به گفته این مقام ارشد انتظامی با شناسایی و احصاء ۷۰ نقطه حادثه خیز توسط پلیس و با مشارکت و همکاری دستگاه های مربوطه این نقاط رفع نقص شد.

کشف ۹۰ درصدی جرائم سایبری

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در حوزه پلیس فتا نزدیک به ۹۰ درصد از وقوع پروندههای جرائم حوزه سایبری کشف شد.

انهدام ۵۲ فقره باند قاچاق مواد مخدر

سردار موقوفه ئی به افزایش ۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در مدت ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ اشاره و افزود: در طول این مدت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به افزایش ۱۰ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر شدند.

وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نسبت به انهدام ۵۲ فقره باند قاچاق مواد مخدر اقدام کرد، ادامه داد: اقدامات پیش دستانه خادمان مردم در مجموعه انتظامی استان اجازه ورود قاچاقچیان به استان را نداد و بیشتر آنان در استان های دیگر شناسایی و زمین گیر شدند.

موقوفه ئی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۲۳۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است.

افزایش ۱۲۴ درصدی ارزش ریالی پرونده های قاچاق

این مقام ارشد انتظامی به افزایش ۱۳ درصدی تشکیل پرونده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین برخورد با مفاسد و جرایم اقتصادی در مدت ۱۱ ماهه امسال اشاره و ابراز داشت: نسبت به سال قبل ۱۲۴ درصد افزایش ریالی این گونه پرونده ها را داشتیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884973

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر
  • سارقان مسلح در سنندج زمین‌گیر شدند
  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • دستگیری پزشک قلابی در ایرانشهر
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • دستگیری سارق احشام در بناب
  • کاهش ۲۳ درصدی تصادفات جاده ای/ دستگیری ۴۸ باند سارقان حرفه ای
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود
  • دستگیری سارق ویلا‌های رامسر