Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه‌ای که کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با نماینده سازمان بازرسی داشت در خصوص ممنوعیت حضور دو شغله‌ها و بازنشسته‌ها در 3 پست تاکید شد.

به گزارش مشرق، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در نشست خود که روز شنبه هفته گذشته برگزار شد در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک به قطعیت رسیدند. طبق اعلام کمیته ملی المپیک انتخابات روز 25 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به امیدوار رضایی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص اصلاح اساسنامه و روند طی شده برای تصویب آن در خصوص نحوه برگزاری انتخابات و اساسنامه ملاک سوالاتی را مطرح کرد که در پاسخ اعلام شد برگزاری انتخابات با آخرین اساسنامه بلامانع است.

موضوع مهم دیگر ممنوعیت حضور بازنشسته‌ها و دوشغله‌ها در 3 پست هیات رئیسه کمیته ملی المپیک است. کیومرث هاشمی جلسه‌ای را با نماینده سازمان بازرسی برگزار کرده که در این نشست تاکید شد حضور بازنشسته‌ها و دو شغله‌ها در پست‌های ریاست، دبیر کلی و خزانه‌داری ممنوع است.

بنابراین روسای فدراسیون در صورتی که قصد دارند برای خزانه‌داری نامزد شوند باید از پست ریاست فدراسیون استعفا دهند. در دوره قبلی انتخابات، محمدعلی شجاعی به مدت 2 سال به صورت دو شغله خزانه‌دار کمیته ملی المپیک بود که بعد از المپیک ریو از سمت خود کنار رفت

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!

 کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد