Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته سیزدهم سری آ، دو تیم آبی و مشکی پوش اینتر و آتالانتا رو در روی هم قرار می گیرند.

طرفداری- در سیزدهمین هفته سری آ، تیم های اینتر و آتالانتا به مصاف هم می روند. نگاهی داریم به اطلاعات، آمار و ارقام این دیدار:

تاریخ زمان مکان یکشنبه، بیست و هشتم آبان ماه 1396 23:15 به وقت تهران استادیوم سن سیرو، میلان

بررسی وضعیت دو تیم

اینتر اگر می خواهد تا جایگاه خود در بالای جدول را حفظ کند و شانس خوبی برای رسیدن به هدف خود یعنی رسیدن به لیگ قهرمانان داشته باشد، حق اشتباه دیگری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر دو هفته پیش در خانه برابر تورینو متوقف شد و شاگردان اسپالتی نمی خواهند بار دیگر در خانه فرصت سوزی کنند. آتالانتا از تیم های سرسخت سری آ است اما اینتر برای ماندن در بالای جدول، می خواهد تا در این مسابقه پیروز شود. کسب نتیجه ای غیر از برد، می تواند جایگاه نراتزوری در جدول را کمی متزلزل کند اما با توجه به شکست لاتزیو، اینتر فرصت خوبی دارد تا به وضعیت خود سر و سامان بخشد. از سوی دیگر آتالانتا که نسبت به فصل گذشته نتایج نسبتا ضعیف تری گرفته، می خواهد تا با کسب نتیجه ای خوب در این دیدار، شانس خود برای کسب سهمیه لیگ اروپا را حفظ کند.

ترکیب احتمالی تیم ها

اینتر (1-3-2-4): هندانوویچ، میراندا، اشکرینیار، دی آمبروزیو، ناگاتومو، گالیاردینی، وسینو، کاندروا، بورخا والرو، پریشیچ، ایکاردی

آتالانتا (1-2-4-3): بریشا، ماسیه لو، کالدارا، تولوی، هاتبوئر، کریستانته، ده رون، گوسنز، ایلیچیچ، پاپو گومز، پتانیا

غایبان دو تیم

اینتر: ندارد

آتالانتا: اسپیناتزولا (مصدوم)

وضعیت دو تیم در جدول رده تیم برد مساوی باخت زده خورده امتیاز تفاضل 4 اینتر 9 3 0 23 9 30 14 10 آتالانتا 4 4 4 19 16 16 3 بازی های رو در روی اخیر

بهترین بازیکنان دو تیم تیم بهترین بازیکن از نگاه آمار بهترین گلزن بهترین پاسور گل اینتر ایوان پریشیچ (7.56) مائورو ایکاردی (11) ایوان پریشیچ (5) آتالانتا الخاندرو پاپو گومز (7.68) برایان کریستانته (4) پاپو گومز (4) نکات آماری

اینتر در چهارده بازی اخیر خود در سری آ شکستی نخورده است. 

اینتر در سه بازی خانگی اخیر خود برابر آتالانتا پیروز شده است.

آتالانتا در پنج بازی خارج خانه اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده است.

پیش بینی هو اسکورد اینتر 2-1 آتالانتا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت

مصاف قهرمان فصل گذشته سری A با شاگردان دانیله دروسی در ناپل با تقسیم امتیازات به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل، تیم‌های فوتبال ناپولی و رم به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

در این بازی که هر یک از تیم‌ها، یک بار از حریف خود پیش افتاد، ابتدا رم توسط پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 59 دروازه حریف را باز کرد. این پنالتی را سردار آزمون مهاجم ایرانی رمی‌ها گرفت که از ابتدا تا دقیقه 69 در ترکیب روسونری حضور داشت و با خطای ژسوس بازیکن ناپولی در محوطه جریمه تیم میزبان نقش بر زمین شد.

ناپولی در دقیقه 65 با گلزنی ماتیاس اولیویرا کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 84 با گلی که ویکتور اوسیمن از روی نقطه پنالتی زد، ورق را به سود خود برگرداند. رم اما از این بازی دست خالی برنگشت چرا که درست یک دقیقه به پایان مسابقه، مهاجم انگلیسی‌اش تامی آبراهام گل تساوی را به ثمر رساند.

آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی

 

با این نتیجه رم 59 امتیازی شد و بالاتر از آتالانتایی که در بازی همزمان امپولی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد، در رده پنجم باقی ماند، هرچند با یک بازی بیشتر. ناپولی هم با 50 امتیاز کماکان در رده هشتم جدول ایستاده است.

در آخرین بازی امشب سری A از ساعت 22:15 فیورنتینا پذیرای ساسولو خواهد بود.

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد و یوونتوس 65 امتیاز نیز سوم است.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • حماس: پیشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده‌شده به ما در ماه‌های اخیر است
  • حماس: پشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده شده به ما در ماه‌های اخیر است
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ