Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@20:05:02 GMT

در ژاپن فوتبال واقعی خود را به الهلال نشان می دهیم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۱۷۰۴

خرداد:سرمربی اوراوا ردز از تساوی ارزشمندی که تیمش در عربستان به دست آورده خوشحال است.
به گزارش خرداد، ایسنا و به نقل از الریاض، اوراوا ردز ژاپن در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا توانست در عربستان تساوی ارزشمندی را به دست آورد و الهلال را با تساوی یک بر یک متوقف کند تا شانس بالایی برای قهرمانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکافومی هوری سرمربی اوراوا ردز بعد از بازی گفت: ما یک تیم هماهنگ هستیم. وقتی یکی از بازیکنان ما بد بازی می کند دیگر بازیکنان جبران می کنند و این یک فوتبال واقعی است.او ادامه داد: تساوی ارزشمندی را به دست آوردیم. من از کسب این نتیجه راضی هستم. تساوی یک بر یک در خانه الهلال برای ما یک نتیجه بسیار خوب است. در دیدار برگشت فوتبال واقعی خود را به حریف نشان خواهیم داد.دیدار برگشت دو تیم شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. برچسب ها: اوراوا ، سرمربی اوراوا ، الهلال

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم

تیم‌های استون ویلا و چلسی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا استون ویلا در نیمه نخست با گل‌های کوکورلا (گل به خودی) و راجرز از حریف پیش افتاد، اما در نیمه دوم مودوئکه در دقیقه ۶۲ و گلگر در دقیقه ۸۱ برای آبی‌های لندن گلزنی کردند و کار را به تساوی کشاندند.

شاگردان اونای امری با این تساوی ۶۷ امتیازی شدند و در رتبه چهارم جای دارند. چلسی هم با ۴۸ امتیاز نهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت