Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در شرایطی که امروز وارد هفتمین روز از زمین لرزه 7.3 ریشتری کرمانشاه شده ایم، خدمات نیروهای امدادی بیش از قبل در منطقه مشاهده شده و با اقدامات پلیس، ترافیک در محل ورودی شهرستان های زلزله زده نیز کاهش یافته است.

وقوع 2 پس لرزه شدید در سر پل ذهاب ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، پس لرزه ای به بزرگی ۴ و سه دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۴ و ۳۷ دقیقه و ۲۳ ثانیه بامداد سرپلذهاب را لرزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران کانون این پس لرزه که در عمق ۸ کیلومتری زمین در این شهرستان اعلام کرد.

پس لرزه دیگری با شدت ۳ و یک دهم ریشتر ساعت ۵ و ۲۵ دقیق و ۲ ثانیه بامداد امروز سرپل ذهاب را لرزاند. عمق این پس لرزه در ۱۰ کیلومتری زمین و کانون آن شهر سرپلذهاب گزارش شده است.

شدت تکان های این پس لرزه به حدی بود که اکثر مردم شهر وحشت زده از چادرهای خود بیرون آمدند.

    رئیس مجلس وارد کرمانشاه شد ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید از مناطق زلزله زده وارد کرمانشاه شد. 

وی در بدو ورود به استان کرمانشاه گفت: امکانات اولیه در سطح روستا و شهر باید به زلزله‌زدگان اختصاص یابد ضمن اینکه مجلس حمایت‌های بیشتری از مردم زلزله زده خواهد داشت. 

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با حضور پر رنگ عوامل پلیس راهور در مناطق زلزله زده برای روانسازی ترافیک، تا حدود زیادی گره های ترافیکی چند روز اخیر در این مناطق کاهش یافته است. 

بنابر اعلام پلیس راهور ناجا، در حال حاضر وضعیت ترددها در مسیر ورودی به شهرستان سرپل ذهاب روان است و خودروهای حامل کمک ها به این شهرستان بدون مشکل در حال تردد هستند. 

این خبر در حال تکمیل است... 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند

زمین‌لرزه‌ ای به قدرت ۶.۹ ریشتر جزایر «اوگاساوارا» در ژاپن را لرزاند.   سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه‌ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند.   به گزارش ایسنا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.   همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • ببینید | اولین تصاویر از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی