Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  اصلانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با بیان این مطلب گفت: براساس برآورد‌های صورت گرفته ارزش ریالی کلیه اقلام و لوازم مصرفی ارسال شده لرستان به مناطق زلزله زده تا ظهر امروز چهارشنبه از استان لرستان به استان کرمانشاه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این مقدار هدایای ارسالی از محل کمک نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی و هدایای مردم نوع‌دوست استان لرستان به زلزله زدگان کرمانشاه توسط شورای عالی مدیریت بحران جمع آوری و ارسال شده است.

آریایی مدیرکل ستاد بحران لرستان نیز گفت: اقلام تهیه شده بوسیله ۹۷ دستگاه کمپرسی، کامیون و تریلی طی سه روز گذشته به استان کرمانشاه ارسال شده است.

وی افزود: علاوه بر این کمک‌ها که به‌صورت سازماندهی شده به مناطق زلزله زده ارسال شده است، ده‌ها کامیون و وانت بار نیز که همگی از کمک‌ها و هدایای مردمی تهیه شده بود به‌صورت خودجوش توسط مردم همیشه در صحنه و انسان دوستانه استان لرستان مستقیماً به مناطق آسیب دیده ارسال شد.

آریایی مشارکت فرمانداران شهرستان‌ها و مدیران و کارکنان ادارات کل راهداری و امور حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت‌های توزیع برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی، شهرداری‌ها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان همیاری شهرداری‌ها و. در تامین ماشین آلات سنگین و خودرو‌های مورد نیاز جهت حمل و نقل اقلام تهیه شده به مناطق زلزله زده ستودنی و فراموش نشدنی و ستودنی عنوان کرد.

مدیرکل ستاد بحران لرستان با قدردانی از همه هم استانی‌های لرستانی که ظرف چند روز اخیر نهایت محبت و از خودگذشتگی و ایثار را در کمک به زلزله زدگان از خود نشان دادند افزود: تقاضای ما از هم استانی‌های لرستانی این است که کمک‌های خود را ترجیحا" بصورت نقدی به حساب شماره ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی واریز کنند و کمک‌ها و هدایای غیرنقدی خود را نیز به پایگاه‌های ثابت و سیار این جمعیت که در نقاط مختلف استان مستقر شده‌اند تحویل دهند.

وی گفت: بعد از جمع آوری کلیه هدایا، اجناس جمع آوری شده سازماندهی شده و منظم در قالب کاروان و بصورت گروهی در تمام مناطق آسیب دیده از زلزله در استان کرمانشاه ارسال و توزیع می‌شود.

انتهای پیام/د


۳۰ میلیارد ریال کمک‌های ارسالی لرستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک