Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@07:02:58 GMT

توفیق اجباری برای سرمربی و بازیکنان جوان استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۲۹۷۸

توفیق اجباری برای سرمربی و بازیکنان جوان استقلال

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر در مشهد به مصاف سیاه جامگان می‌رود و شفر قطعا از ترکیب برنده‌اش که مقابل نفت به میدان رفتند در این بازی استفاده نمی‌کند.

 

آبی پوشان تهران روز دوشنبه و در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سیاه جامگان می‌روند تا وینفرد شفر برای نخستین بار هدایت تیمش در ورزشگاهی به جز ورزشگاه آزادی را تجربه کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال در یازدهمین هفته از لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با نفت تهران دیدار کرد که در آن بازی به پیروزی ۲ بر صفر رسید. هرچند یک قانون نانوشته در فوتبال می‌گوید «ترکیب تیم برنده دست نخورده باقی بماند»، اما قطع به یقین در هفته دوازدهم این قانون نانوشته در استقلال رعایت نخواهد شد.چرا که امکان آن وجود ندارد.


شفر به ناچار و به دلیل محرومیت، سه بازیکنش را در مقایسه با هفته یازدهم در اختیار نخواهد داشت. فرشید باقری سه اخطاره و زکی‌پور به همراه شجاعیان محرومان انضباطی این تیم عملا امکان حضور مقابل سیاه جامگان را ندارند تا شفر ناچار شود دست کم سه تغییر نسبت به آخرین باری که تیمش را به میدان فرستاده در دستور کار قرار دهد. همچنین حضور وریا غفوری مدافع استقلال هم به خاطر مصدومیت مقابل سیاه جامگان قطعی نیست.


ایجاد یکسری تغییرات اجباری در ترکیب آبی پوشان اجتناب ناپذیر است و این فرصت برای شفر به نوعی توفیق اجباری است تا برخی از بازیکنان جوان تیمش را در این دیداری که روی کاغذ هم نمی‌تواند بازی سخت و دشواری باشد به میدان بفرستد.


در جریان آخرین تمرینات تیم استقلال رقابت جالبی بین یکسری بازیکن جوان که برای خود شانس حضور در ترکیب ثابت آبی پوشان را قائل هستند در گرفته تا نظر مثبت شفر را برای اعتماد به خودشان جلب نمایند.


آبی پوشان تهران در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۴:۴۵ روز دوشنبه ۲۹ آبان در مشهد به مصاف تیم سیاه جامگان می‌رود. این بازی از هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار می‌شود.

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ

استقلال به برنامه سازمان لیگ معترض است.

طرفداری | پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است