Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@14:10:15 GMT

مهم‌ترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۷۰۳۹

مهم‌ترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی

رقابت‌های لیگ‌های اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار در لیگ‌های معتبر پیگیری می‌شود که دربی‌های مادرید و لندن از اهمیت ویزه‌ای برخودار است.

ایران آنلاین /رقابت های لیگ های اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار در کشورهای مختلف آغاز خواهد شد که در مهمترین آنها آتلتیکو مادرید در ورزشگاه اختصاصی خود پذیرای شاگردان زیدان خواهد بود و در شهر لندن نیز آرسنال و تاتنهام برگزار کننده دربی جذابی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لالیگا اسپانیا ( هفته دوازدهم )

برنامه مسابقات هفته دوازدهم لیگ فوتبال اسپانیا به شرح زیر است:

ختافه - آلاوس                              15:30
لگانس - بارسلونا                          18:45
سویا - سلتاویگو                           21:00
اتلتیکومادرید - رئال‌مادرید        23:15

رقابت های هفته دوازدهم لالیگا با بازی تیم های ختافه و الاوس شروع می شود. دو تیم به ترتیب 13 و 6 امتیاز دارند و جایگاه خوبی در جدول ندارندبه همین دلیل برد برای هر کدام می تواند حتی تغییر جایگاه را هم در پی داشته باشد. دومین بازی امروز در لالیگا میان تیم های لگانس و بارسلونا است. شاگردان والورده این روز ها با 31 امتیاز تیم صدرنشین هستند و با نزدیک ترین دنبال کننده خود 4 امتیاز اختلاف دارند. کاتالان ها در این هفته بازی آسانی را با تیم انتهای جدول آلاوس دارند و می توانند با یک برد جایگاه خود را تثبیت کنند.

مهم ترین بازی امروز اما در دربی مادیرد و میان تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید است. این بازی علاوه بر حساسیت های دربی بودنش از اهمیت دیگری هم برخوردار است. دو تیم این روز ها وضعیت خوبی ندارند و هر دو با 23 امتیاز در جایگاه های سوم و چهارم قرار دارند. برد برای هر کدام می تواند امیدواری بیشتری برای نزدیکی به صدر تا پیش از نیم فصل را زنده کند.

لیگ جزیره ( هفته دوازدهم )

برنامه رقابت های لیگ فوتبال جزیره به شرح زیر است:

آرسنال - تاتنهام                                       16:00
بورنموث - هادرسفیلد                            18:30
وست برومویچ - چلسی                        18:30
برنلی - سوانسی                                        18:30
کریستال پالاس - اورتون                          18:30
لسترسیتی - منچسترسیتی                    18:30
لیورپول - ساوتهمپتون                             18:30
منچستریونایتد - نیوکسل                        21:00

 رقابت های لیگ برتر فوتبال جزیره هم در این هفته شاهد چند بازی حساس است. در نخستین بازی مهم امروز تیم فوتبال آرسنال در دربی لندن میزبان تاتنهام است.  تاتنهامی ها با 23 امتیاز تیم سوم جدول هستند و شاگردان ونگر با 19 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند. تاتنهامی ها امیدوارند در این بازی هم به روند خوب خود ادامه دهند و اختلاف خود را با صدر کم تر کنند. آرسنال هم امیدوار است با یک برد به جمع مدعیان بازگردد.

تیم فوتبال چلسی هم در این هفته میهمان وست بروموویچ است و کونته امیدوار است با کسب یک برد و ناکامی تاتنهامی ها و شیاطین سرخ به جایگاه دوم برسد. تیم صدرنشین منچستر سیتی هم در این هفته و در یک بازی حساس در کینگ پاور به مصاف لستر می رود. این بازی برای دو تیم اهمیت دارد. لستری ها امیدوارند با متوقف کردن شاگردان پپ جایگاه خود را بهبود بخشند و شاگردان پپ هم امیدوارند با این برد اختلاف خود با رقیبان را حفظ کنند.

شیاطین سرخ هم در آخرین دیدار مهم امروز میزبان نیوکسل هستند. شاگردان مورینیو در صورت برد می توانند جایگاه خود را حفظ کنند و به رقابت با همشهری خود ادامه دهند.

سری آ ایتالیا ( هفته سیزدهم)

برنامه هفته دوازدهم رقابت های سری آ ایتالیا به شرح زیر است:

آاس رم - لاتزیو                           20:30
ناپولی - آث میلان                      23:15

رقابت های هفته سیزدهم سری آ ایتالیا با دو دیدار بسیار مهم آغاز می شود. در نخستین دیدار تیم های فوتبال رم و لاتزیو در دربی شهر رم به مصاف یکدیگر می روند این بازی علاوه بر شهرآورد بودن اهمیت زیادی برای جایگاه دو تیم دارد. هم اکنون تیم فوتبال رم با 27 امتیاز تیم پنجم جدول است و لاتزیو با 28 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

دومین دیدار مهم امروز ایتالیا هم میان تیم های ناپولی و میلان است. میلان این روز ها جایگاه خوبی در جدول ندارد و ناپولی هم در حالی در صدر قرار دارد که اختلافی یک امکتیازی با تیم دوم جدول یعنی یوونتوس دارد. این بازی برای دو تیم با اهمیت است و برنده آن می تواند شرایط بهتری نسبت به سایر رقبا پیدا کند. / باشگاه خبرنگاران

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا عباس احمدی امام جمعه بوکان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته بوكان ضمن تبريك هفته معلم و روز جهاني كار و كارگر گفت: معلمان در كنار درس هاي علمي بايد اخلاق اسلامي را هم به دانش آموزان آموزش دهند .

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص كارگران و نقش آنها در جامعه  گفت: كارگران قشر زحمت‌كش جامعه به شمار مي روند و فعالیت و‌ تلاش آنان در جامعه  موجبات آرامش و راحتي مردم را فراهم مي كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • مانا حسینی در جایگاه هفتم پرتاب نیزه
  • تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی