Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، گزارشات رسانه‌ها حاکی از آن است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه (امروز) برای دومین بار در ماه برای دو پرونده فساد مورد بازجویی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فرانسه در این خصوص گزارش کرد، نتانیاهو مظنون به دریافت هدایای لوکس از حامیان ثروتمند از جمله «آرنون میلچان» تاجر صهیونیست و تهیه‌کننده هالیوود می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلچان، دوست قدیمی نتانیاهو که ظاهراً جعبه‌های سیگارهای گرانقیمت و دیگر اقلامی با قیمت‌های دهها هزار دلاری برایش فرستاده بود، در ماه سپتامبر مورد بازجویی قرار گرفت.

بازجویی امروز، در واقع ششمین مرتبه‌ای به حساب می‌آید که نتانیاهو در ماههای اخیر توسط بازپرس‌های پلیس مورد بازجویی قرار می‌گیرد.

بازرسان، همچنین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به ظن اینکه به دنبال یک توافق محرمانه با ناشر روزنامه پر فروش «یدیعوت آحارونوت» برای پوشش مطلوب مطالب بوده است، مورد بازجویی قرار داده‌اند.

این توافق که ظاهراً نهایی نشده است در این خصوص بود که نتانیاهو متعهد می‌شد در قبال پوشش مثبت یدیعوت آحارونوت از وی، به این روزنامه کمک کند تا روزنامه «اسرائیل هیوم» که رقیب آحارونوت است را از میدان به در کند.

نتانیاهو به طور مداوم ارتکاب هرگونه اقدام اشتباه را رد کرده است و می‌گوید که هدف مبارزات مخالفان سیاسی قرار گرفته است.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، روزنامه‌های صبح امروز «یکشنبه 16 اردیبهشت » را در ادامه مشاهده می‌کنید.  
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • فساد را جدی بگیریم/دو راهی مهم گروسی در پرونده ایران/اقتصاد و روان و فرهنگ
  • ارزیابی رسانه‌های عبری از وضعیت بد نتانیاهو/ خواب از چشم بی بی گرفته شده!
  • رسانه‌های عبری: نتانیاهو در منگنه است و حکم‌های بازداشت خواب را از چشمانش ربوده است
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • لبه تیغ
  • شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نتانیاهو در تلاش برای اخلال در مذاکرات
  • گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه
  • روزنامه‌های یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه/نتانیاهو در آتش «آتش‌بس»
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز