Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه اسکان اضطراری در تمام مناطق زلزله زده به پایان رسیده است، گفت: توزیع سرویس‌های بهداشتی موقت در حوزه وظایف سازمان امداد و نجات نیست و آمار آن را در دست ندارم، اما تعدادی وارد استان شده است و در حال حاضر سازمان امداد و نجات در حال توزیع دفترچه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توزیع دفترچه میان زلزله‌زدگان بی‌شک توزیع اقلام نظم و انضباط بیشتری خواهد یافت و می‌توانیم اقلام را دقیق‌ و سریع‌تر  توزیع کنیم. 

سلیمی ادامه داد: در حال حاضر کل مناطق زلزله زده به هشت منطقه تقسیم شده است. این هشت منطقه در شهرهای آسیب پذیر به عنوان ستادهای فرعی مناطق هشت‌گانه فعالیت می‌کنند. ستادهای فرعی نیز با توجه به آ‌مار اتخاذ شده از سازمان آمار، دفترچه‌ها را توزیع کرده‌اند. طی دو روز گذشته غالب بر 200 تن پوشش چادر توزیع کردیم.

رئیس سازمان امداد و نجات با تاکید بر اینکه امدادرسانی به تمام روستاها صورت گرفته است، افزود: این بار صدور دفترچه از روستاها آغاز شد چرا که به علت هماهنگی با دهیارها فرآیند صدور سرعت بیشتری دارد. برای هر خانواده یک دفترچه صادر شده و پس از دریافت اقلام در دفترچه وارد می‌شود.

او با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات اساسی در حال حاضر ازدیاد اقلام و امکانات است، گفت: در حال حاضر مشکلی از ناحیه امکانات وجود ندارد، اما می‌توان گفت بخشی از معضلات بهداشتی منطقه به علت همین ازدیاد اقلام است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتش‌پاد دوم حمیدرضا کافی‌نیا اظهار کرد: دو دستگاه پلتفرم ۳۲ و ۷۲ متری و یک دستگاه نردبان آتش‌نشانی با کاربری امداد و نجات و اطفاء حریق که به دلیل تحریم‌ها امکان تامین قطعه برای آن میسر نشده بود، به همت متخصصان داخلی مشهدی تامین قطعه سلام تعمیر شد. 

مدیرعامل آتش نشانی مشهد بیان کرد: قطعات‌ سیستم ناوبری نردبان و پلتفرم‌ها در یکی از مجموعه‌های صنعتی مشهدمقدس تولید و پس از نصب و انجام تست‌های تخصصی برای امداد رسانی احتمالی به همشهریان در اختیار حوزه عملیات این سازمان قرار گرفت. 

وی متذکر شد: تأمین قطعات این پلتفرم با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و مشارکت مردم با کمترین هزینه و صرفه اقتصادی بالا و به‌منظور صیانت و پشتیبانی از تولید داخلی در شرایط تحریم انجام شد.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی