Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوان تلاش‌گر ما مسیر طولانی را با همت خود در فاصله‌ای کوتاه طی نمود شاید همین کوتاهی مسیر است که باعث می‌شود ارزش کاری که کرده است به چشمش نیاید و به‌سادگی تمام قصد ترک جایگاه بزرگان را کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجلال حسینی با انتشار تصویری از علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش باشگاه پرسپولیس نوشت: چقدر فاصله است مابین دست های خیس از شستن ماشین تا دست های خیس از تمرین با پیراهن پر افتخار پرسپولیس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله بسیار طولانی که هزاران دلیل از جمله همت بلند یک دروازه بان ظرف چند سال ان را کوتاه کرده است.خیلی از طرفداران پرسپولیس زمانی که اتومبیل خود را برای رفتن به استادیوم به دست های پرتوان او می سپردند حتی در خیال خود گمان نمی کردند که یک صدا برای پاسداری از سنگر پرطرفدار ترین تیم آسیا او را یک پارچه به بلندترین آواها و پرافتخار ترین کلام ها فریاد بزنند اما جوان تلاش گر ما مسیر طولانی را با همت خود در فاصله ای کوتاه طی نمود شاید همین کوتاهی مسیر است که باعث می شود ارزش کاری که کرده است به چشمش نیاد و به سادگی تمام قصد ترک جایگاه بزرگان را کند.

ولی به یاد داشته باشیم هرچند عمر حرفه ای یک ورزشکار ده یا بیست سال است اما عمر حرفه ای یک طرفدار در چار چوب روز و ماه و سال نمی گنجد پس طرفداران متعصب پرسپولیس که سرما و گرما و فراز و نشیب وصعود و سقوط این تیم را در طول دهه ی متمادی به جان خریده اند، از چنین گمان خامی به عشق تیم محبوب شان چشم خواهند پوشید به شرط آن که بیرانوند و بیرانوند ها حرمت پیراهن خود را نگاه دارند و بر سر ارزش پرسپولیسی بودن چانه نزنند.

پس پرشمار ترین طرفدار آسیا و متعصب ترین طرفداران دنیا مثل همیشه گوش های خود را بر روی حرف های تلخ ببندید و چند ده میلیون نفره پشت شماره یک این روزهای پرسپولیس برای قهرمانی از سنگر همیشه استوار این تیم بایستید.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه