Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: در مورد صحن فاطمی رئیس جمهور مباحثی را مطرح کرده بود که امیدواریم برای رفاه حال زائران به صورت ویژه پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر یکشنبه در دیدار محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه که در سالن محراب انجام شد، با اشاره به اینکه تلاش دولت در راستای تقویت نظام اسلامی سبب دلگرمی مردم و مراجع تقلید است، اظهار کرد: اگر نگاهی به تاریخ داشته باشیم متوجه می‌شویم که مکتب اهل بیت(ع) ماندگار است به همین علت باید خدمت خود در نظام اسلامی را با این نگاه توسعه بخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اضافه کرد: باید به صورتی تلاش و خدمت کنیم که با توجه به نشانه‌ها، سختی‌ها و نگرانی‌هایی که وجود دارد با مشکلی روبرو نشویم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم از فرصت‌هایی که به عنوان امانت در اختیار خدمت‌گذاران است بهترین بهره‌برداری انجام شود، تا همیشه یاد و نام خدمت‌گذاران به خیر، خوبی و خوشی در میان مردم ماندگار شود.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: مردم با عملکرد خود در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهند که قدرشناس هستند و به خوبی نسبت به رسالت‌ها و وظایف خود عمل می‌کنند که این موضوع در عرصه‌های مختلف به خوبی مشاهده شده است.

وی با تأکید بر اینکه آستان‌های مقدس برای خدمت به مردم است و تقویت آن‌ها ماندگار خواهد بود، یادآور شد: آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) نیز مطالباتی از دولت دارد که امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان ملی بتوانیم در راستای تحقق این مطالبات به نتایج مورد نظر برسیم، در مورد صحن فاطمی نیز رئیس جمهور مباحثی را مطرح کرده بود که امیدواریم برای رفاه حال زائران به صورت ویژه پیگیری شود.

آمادگی دولت برای ترویج معارف اسلامی در کنار آستان‌های مقدس

رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در این دیدار، با بیان اینکه بنده به نمایندگی از رئیس جمهور و هیأت دولت برای عرض تسلیت به پیشگاه خواهر بزرگوار امام هشتم و دیدار با مراجع تقلید به قم سفر کرده‌ام، اظهار کرد: رهنمودهای مراجع تقلید و علما نقشه راهی برای ادامه دادن مسیر است.

محمدباقر نوبخت با اشاره به اینکه اکنون در حال تنظیم فرآیند بودجه ۹۷ هستیم، اضافه کرد: بسیاری از تحولات بودجه‌ای سال جاری و مواردی که مورد نیاز است تا در سال آینده محقق شود را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی افزود: دولت علاوه بر عمل به نقشی که در نظام دارد، در کنار آستان‌های مقدس قرار گرفته است و اعلام آمادگی می‌کند تا هر اقدامی را که شایسته و بایسته است را برای ترویج معارف اسلامی انجام دهد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود

تین نیوز

با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه آهن تلاش هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان بر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، ابوطالب شفقت در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن دورود - خرم آباد با اشاره به اینکه این پروژه یکی از پروژه های مهم و راهبردی لرستان است اظهار داشت : این طرح یکی از مطالبات جدی مردم استان به ویژه مردم خرم آباد است.

استاندار لرستان با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) منعقد و عملیات اجرایی آن همان سال آغاز شد؛ اما در پیچ و خم کمبود اعتبار ماند، افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح تا سال ۹۷، حدود ۳۸ درصد بود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در دولت سیزدهم جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت، افزود: طی یک سال گذشته این طرح ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شفقت با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه آهن تلاش هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان بر است.

وی به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مردم استان انتظار تسریع در روند ساخت این طرح را دارند، از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از پروژه را داریم.

وی افزود: برای تامین اعتبار ادامه اجرای طرح مراوداتی بین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده است که می تواند به مرور از این منابع استفاده کند و این مهم در حال پیگیری است.

شفقت با تاکید بر اینکه حجم اعتبار پروژه بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تامین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

استاندار لرستان رقم مطالبات قرارگاه خاتم از پروژه راه آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند