Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: رحلت امام مهربانی‌ها و حادثه زلزله کرمانشاه را تسلیت می گویم. جامعه فوتبال در این بحث از خیلی‌ها سبقت گرفت و نشان داد که درد جامعه گوشه‌ای از ذهن فوتبالی‌ها را هم دربرمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه تیمش بعد از پیروزی استقلال در شرایط بحرانی این تیم، می‌تواند پرسپولیس را هم شکست دهد، عنوان کرد: در روزبازی با استقلال، آبی ها تمام تلاش خود را کردند و همه نیروهای خود را بسیج کرد تا با شکست ما از بحران خارج شوند، اما خوشبختانه بازی خوبی مقابل این تیم ارائه دادیم در بازی فردا هم هدفمان پیروزی مقابل پرسپولیس است و با تمام موجودی که داریم و آنالیزی که از حریف انجام دادیم راهی میدان خواهیم شد و امیدوارم نتیجه به نفع ما باشد.

مهاجری در مورد اینکه شکست پرسپولیس می‌تواند قدرت پدیده را به لیگ تحمیل کند گفت: باید این قدرت را داشته باشیم. متاسفانه در بازی‌ها گل می‌خوریم. در 10 روز گذشته سعی کردیم در جریان بازی ها هوشیار باشیم و اگر این هوشیاری وجود داشته باشد در بازی فردا دروازه ما بسته می‌ماند.

بازیکن اصلی مان را مقابل پرسپولیس در اختیار نداریم

وی درباره دیدار مقابل پرسپولیس عنوان کرد: چند هفته‌ای است نتایجی که انتظار داشتیم را کسب نکردیم که دلیل آن غیبت 5، 6 بازیکن در هر بازی بود. فردا سعی می‌کنیم خوب دفاع و حمله کنیم.

سرمربی پدیده افزود: پرسپولیس حریف قدرتمندی است، اما ما هم تمام تلاشمان را می کنیم.با تمام این مشکلات به دنبال آن هستیم که مقابل پرسپولیس از اعتبارمان دفاع کنیم. متاسفانه در بازی فردا قاسم‌نژاد محروم است و نفراتی چون مرادمند، عباسیان و گرامی به دلیل مصدومیت حضور ندارند اما امیدواریم بازیکنان جوانمان نبود آنها را جبران کنند.

پیروزی پرسپولیس دور از دسترس نیست

سرمربی پدیده افزود: برنامه ما برای پیروزی است.نیاز به این داریم که با تفکرات متفاوت راهی میدان شویم اما در نهایت به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم. مهم این است که بتوانیم حریفمان را مدیریت کنیم. پیروزی پرسپولیس دور از دسترس نیست. ما در جام شهدا سعی کردیم از تعداد نفرات جوان خود استفاده کنیم تا آنها برای بازی‌های آینده لیگ آماده باشند.

او درباره بیماری محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری نیز عنوان کرد: متاسفانه این دو بازیکن در 2-3 روز اخیر به خاطر مصدومیت نتوانستند آن طور که باید تمرین کنند اما خوشبختانه شرایط جسمانی‌شان خوب است. امیدوارم در آینده تعداد بازیکنان مصدوم‌ تیم کمتر شود.

مهاجری در مورد وضعیت  محمدرضا خانزاده گفت: به طور حتم کادر پزشکی تیم ملی با کادرپزشکی تیم ما هماهنگ هستند و این نکته طبیعی است. خانزاده بعد از چند مدت دوری از میادین و بازکردن گچ دستش شرایط بازی کردن پیدا کرده و فردا یکی از نفرات اصلی ما خواهد بود.

سرمربی پدیده در خصوص جادوگری در فوتبال ایران در پایان خاطر نشان کرد: این مسائل همیشه در فوتبال بوده، همیشه ما وقتی 2-3 باخت به دست می‌آوریم تماس‌هایی با ما گرفته می‌شود و می‌گویند ما می‌توانیم کار را برای شما درست کنیم، اما اگر من این کار را انجام دهم تلاش خودم و دیگران را نادیده گرفته‌ام. دوست دارم با تمام توان کار کنم و اگر به جادوگری روی بیاورم ضعف شخصیتی خودم است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سه بازی دشوار مقابل پرسپولیس، سپاهان و استقلال خوزستان، تیم ملوان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف هوادار خواهد رفت. این بازی حساس در شرایطی برگزار خواهد شد که  با توقف گل‌گهر در بازی روز گذشته، ملوان فرصتی فوق‌العاده برای تثبیت جایگاه خود در رتبه پنجم دارد.

ملوان با پیروزی در مقابل هوادار ۴۱ امتیازی خواهد شد و به یک قدمی بهترین امتیاز تاریخ خود با دراگان اسکوچیچ هم می‌رسد. همچنین آنها اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده به شش امتیاز افزایش خواهند داد.

نکته جالب در مورد ملوان این است که آنها در بازی دور رفت هوادار را بردند و حالا در صورت پیروزی، دومین دبل این فصل را جشن خواهند گرفت.

مهدی تارتار نیز در جلسه آنالیز به بازیکنانش هشدار داده که آنها باید بیشترین میزان تلاش را در این بازی به کار بگیرند. او همچنین گفته که بازیکنان بی‌انگیزه جایی در تیمش نخواهند داشت.

ملوان بعد از این بازی دو بازی خانگی دیگر خواهد داشت و هواداران این تیم تنها ۲۷۰ دقیقه برای تماشای تیم جذاب خود فرصت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم