Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش برابر سایپا تهران گفت: بازی سختی مقابل سایپا که تیم بسیار خوب و منسجمی است، داریم. سایپا تیمی بدون مشکلات حاشیه‌ای و با کادر فنی خوب است و امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم. شرایط خوبی نداریم و چند مصدوم هم داریم که فکر نمی‌کنم به این بازی برسند اما سعی می‌کنیم از همه داشته‌هایمان استفاده کنیم و با انجام یک بازی خوب 3 امتیاز را مقابل سایپا بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی نفت تهران ادامه داد: در هفته‌های گذشته درگیر حضور در لیگ قهرمانان آسیا بودیم، هر روز یک خبر جدید منتشر و صحبت‌های جدیدی مطرح می‌شود که این صحبت‌ها به تیم لطمه می‌زند. بازیکنان انگیزه بالایی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارند و این موضوع می‌تواند برای هر تیمی یک نقطه خوبی باشد اما ما هر روز شاهد این هستیم که صحبت‌هایی می‌شود که ما به این مسابقات نمی‌رویم، یک روز می‌گویند مدارک نداریم و یک روز می‌گویند تیم‌تان بدهی دارد.

درخشان خاطرنشان کرد: تقریبا بعد از هر تمرین نیم‌ساعت جلسه می‌گذاریم و بچه‌ها را از لحاظ روحی و روانی آماده می‌کنیم. نمی‌دانم چرا تبعیض می‌گذارند بین نفت و دیگر تیم‌ها، بقیه باشگاه‌ها مشکلات‌شان چند برابر نفت است و کسی در مورد آن تیم‌ها صحبت نمی‌کند، تیم ما را یک روز حذف و یک روز تیم دیگری را جایگزین آن می‌کنند. خواهشم از مسئولان این است که وضعیت تیم ما را مشخص کنند. اگر قرار است نفت به آسیا نرود، مکتوب بنویسند و دلایل را هم بگویند و اگر هم قرار باشد که برویم، به صراحت بگویند و دیگر ما را به چالش نکشند چرا که این وضعیت ما را اذیت می‌کند. نمی‌دانم دیگر چه بگویم اما از لحاظ روحی و روانی وضعیت خوبی نداریم. در این شرایط هر روز باید به بازیکنان توضیح بدهیم.

درخشان درباره تصمیم فدراسیون فوتبال و حضور ذوب آهن به جای نفت در آسیا عنوان کرد: من با آقایان مشکلی ندارم، بحثم این است که اگر قرار است به آسیا نرویم، بگویند به چه دلیل نباید برویم. همه باشگاه‌های بدهی دارند و شاید هم از نفت مبلغی بدهی آنها بیشتر باشد. چطور آنها را در اولویت می‌گذارند و به آسیا می‌فرستند؟ ما با طلب و بدهی کسی کاری نداریم اما AFC هم اینجا نیست که ببیند ما به چه کسانی چک می‌دهیم. تکلیف ما را زودتر مشخص کنید، این دوگانگی ما را اذیت می‌کند، هر روز بازیکن از من سوال می‌پرسد که ما به آسیا می‌رویم یا خیر؟ ما بازیکن را از لحاظ جسمی بالا می‌آوریم اما نمی‌دانیم که دیگر از لحاظ روحی چه کاری برای آنها انجام دهیم. حرف‌هایی زده می‌شود که سندیت ندارد و اصلا مکتوب گفته نمی‌شود. حرفمان این است که تکلیف‌مان مشخص شود و دلایل کنار گذاشته شدن‌مان را از آسیا به ما بگویند تا حداقل ما ذهن‌مان را برای کارهای دیگر متمرکز کنیم.

حمید درخشان درباره اینکه گفته می‌شود خودش نیز دریافتی از باشگاه نفت نداشته گفت: بله من تا این جای فصل حتی یک ریال هم دریافتی نداشتم در حالی که بازیکنان 20 درصد قرارداد خود را گرفته‌اند. فعلا دارم با عشق کار می‌کنم. تا نیم‌فصل این شرایط را تحمل خواهم کرد و بعد از آن نمی‌گویم می‌روم بلکه تکلیف خود را روشن خواهم کرد اما باید یک چیز را روشن کنم فقط باشگاه ما نیست که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و باشگاه‌هایی هستند که تا الان 10 درصد پولشان را گرفته‌اند اما صدایشان در نیامده است.

سرمربی نفت راجع به اینکه برای نیم‌فصل چه برنامه‌ای برای تقویت تیمش دارد، گفت: باید اول مشکلاتی که با آن روبه‌رو هستیم مرتفع کنیم تا زمانی که تیم به آرامش نرسد، نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم. قطعا در نیم‌فصل دوم تیم ما از نظر فنی بهتر خواهیم شد و دوست داریم بازیکنانی را هم در اختیار بگیریم اما قبل از آن باید شرایط را بررسی کنیم.

درخشان در ارتباط با اظهارات علی کریمی علیه فدراسیون فوتبال و حمایت برخی از مربیان از او تصریح کرد: ما نباید علیه فدراسیون عمل کنیم، اگر هم صحبتی شده در مورد فساد در فوتبال بوده که من با نظر کریمی در این مورد موافقم، متاسفانه فساد در فوتبال ایران وجود دارد و باید همه کمک کنیم تا به حداقل برسد. بیشترین انتظار ما از فدراسیون فوتبال به عنوان بالاترین مرجع در این رشته در کشورمان است. فدراسیون باید در اجرای قانون قاطع‌تر عمل کند و عوامل آن دقت بیشتری در اجرای احکام داشته باشند.

درخشان درباره بحث جادوگری در فوتبال ایرات عنوان کرد: فلسفه جادوگری در قرآن هم آمده و من اعتقاد دارم مربیانی سمت جادوگران می‌روند که از نظر فنی ضعیف هستند. هر آدم ضعیفی متوسل به سحر و جادو شود مسلما برای او تبعات بدی خواهد داشت. آدم باید در هر زمینه‌ای به خدا توکل کند و اگر برای برطرف کردن ضعف‌های خود تلاش کند خدا هم در این راه او را کمک خواهد کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی روز شنبه برگزار شد. این نشست به ریاست نصراله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رییس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد انتخابات ریاست فدراسیون روز ۳۰ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز(داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمنهای ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداها از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیز در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد. بر اساس آنچه که در جلسه هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت مقرر شد مجمع انتخاباتی این فدراسیون در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شود. برای حضور در این انتخابات ۱۰ نامزد نام نویسی کرده بودند.

کد خبر 6090740

دیگر خبرها

  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد