Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی تکواندو مردان و زنان ایران برای حضور در کسب سهمیه گرند اسلم ساعت 21:10 فردا یکشنبه تهران را به مقصد چین ترک می کنند.


آرش فرهادیان مدیر سازمان تیم های ملی تکواندو در گفت و گو با رادیو درباره مسابقات گرند اسلم اظهار کرد: رقابت های گرند اسلم امسال برای نخستین بار است که در جهان برگزارمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با شیوه ای کاملاً متفاوت نسبت به دیگر رویدادهای تکواندو است. 9 ورزشکار از دیگر رویدادها انتخاب می شوند؛ البته یک سهمیه هم کشور میزبان دارد و 3 ورزشکار از مسابقات انتخابی هستند. بدین ترتیب 12 ورزشکار در هر وزن در رقابت های گرند اسلم حضور پیدا می کنند.


فرهادیان به جوایزی که برای این مسابقات درنظر گرفته شده است، اشاره کرد و گفت: جوایز نقدی قابل توجهی برای رقابت های گرند اسلم در نظر گرفته شده است. 70 هزار دلار جایزه نقدی به نفر اول و به ترتیب 20 و 10 هزار دلار به نفرات دوم و سوم اهدا می شود. تفاوت دیگری که این رقابت ها را پراهمیت می کند، این است که در پایان 4 سال برگزاری این مسابقات، یک سهمیه هم از گرنداسلم در المپیک حضور خواهد داشت؛ البته از 6 سهمیه ای که برای مسابقات گرند پری درنظر گرفته شده بود، یک سهمیه کم و به مسابقات گرند اسلم اضافه شده است.


مدیر تیم های ملی اضافه کرد: در پایان رقابت های انتخاباتی گرند اسلم 5 مسابقه در 5 هفته متوالی در چین برگزار می شود. در هفته آخر مسابقات به صورت تیمی انجام می شود.


او  در پاسخ به این سوال که چه تعداد تکواندوکار از کشورمان در گرند اسلم حضور پیدا می کنند، عنوان کرد: در بخش مردان 9 ورزشکار را با حمایت فدراسیون به این مسابقات اعزام می کنیم. یک ورزشکار هم از قهرمانان سابق تیم ملی با تأیید سازمان تیم های ملی و کادر فنی به مسابقات اعزام می شود و در مجموع 10 ورزشکار با هدایت بی باک در مسابقات حاضر می شوند. در بخش بانوان هم 9 ورزشکار را با سرمربیگری کمرانی به رقابت ها اعزم می کنیم.

انتهای پیام/

 

اظهارات فرهادیان درباره مسابقات گرند اسلم 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی واترپلو زیر ۱۸ سال ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان رده سنی به میزبانی کشور آرژانتین آماده می‌شود که «محمدمهدی جعفری» ورزشکار خوزستانی در این اردو حضور دارد.

اردوی یادشده زیر نظر «علی پیروزخواه» به عنوان سرمربی و «امیر محمد ماندنی» به عنوان مربی پیگیری می‌شود.

ملی‌پوشان جوان واترپلو ایران در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در فیلیپین علاوه بر کسب نشان نقره رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی آسیا نیز جواز حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال حهان آرژانتین را کسب کردند.

کد خبر 6095608

دیگر خبرها

  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر