Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:07:16 GMT

یرکوویچ لژیونری که هیچ وقت جدی گرفته نشد!

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۶۹۸۳

یرکوویچ لژیونری که هیچ وقت جدی گرفته نشد!

مهاجم فرانسوی سیاه جامگان برابر تیم سابق خود در هفته دوازدهم قرار می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، گوران یرکوویچ بعد از نیم فصل درخشش در تیم استقلال به فوتبال ایران معرفی شد. این مهاجم فرانسوی در نیم فصل دوم فصل 90-91 با تصمیم مظلومی به استقلال پیوست اما در پایان لیگ یازدهم با وجود درخشش در استقلال و به ثمر رساندن پنالتی این تیم در فینال که منتج به قهرمانی آبی ها شد، با نظر قلعه نویی از استقلال کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دوری یرکوویچ از فوتبال ایران با حضور او در ترکیب سیاه جامگان در نیم فصل لیگ شانزدهم به پایان رسید و این بازیکن بعد از حضور در لیگ های مالزی، صربستان و مونته نگرو مجددا به فوتبال ایران بازگشت و باز هم عملکرد خوبی در تیم اکبر میثاقیان داشت تا با درخشش او و چند بازیکن دیگر سیاه جامگان در لیگ برتر باقی بماند.


یرکوویچ در فصل جدید تنها 102 دقیقه در 7 دیدار برای این تیم به میدان رفته ، تنها یک گل به ثمر رسانده است. هر چند ثبت یک گل زده عملکرد خوبی برای یک مهاجم نیست اما به نسبت دقایق یرکوویچ عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است. این مهاجم سابق آبی پوشان که با وجود عملکرد خوب و قیمت ارزان کمتر در فوتبال ایران جدی گرفته شده بود، حالا باید برابر تیمی قرار بگیرد که با حضور در آن به فوتبال ایران شناخته شده بود و این فرصت را دارد تا در این دیدار نظر مرزبان را جلب کند.

سیاه جامگان(مشهد) گوران یورکوویچ

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ

تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل 22 گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود